- 690 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞTAN KAÇANLARIN BAYRAM'A YOLCULUKLARI
Şimdi bu resme iyi bakmanızı özellikle rica ediyorum
sonra tarafsız bir gözle siyasi görüşünüz ne olursa olsun dürüstçe bir eleştiri yaparak sonuca gitmeyi düşünün ama tarafsızca.
Ben bu senaryoyu o kadar çok gördüm ki saymakla bitmez işte burası Karkamış sınır kapısı Carabulus’a geçiş noktası Suriyeli "sığınmacıların,mültecilerin,kaçakların"adını siz kendiniz koyarsınız ama gerçekleri göz ardı ettiğiniz sürece kendinize ihanet ettiğinizi anladığınızda iş işten çoktan geçmiş olacak. nasıl diye soruyorsunuz şimdi anlatmaya çalışacağım şimdi 8 /9.yıl geriye giderek hafızalarımızı tazeleyelim savaş neden başladı nasıl başladı nedenleri nelerdi belki burası çokta fazla ilgimizi çekmez ama esas incelik ise tamda burada başlamakta neden Suriye hiç düşündünüz mü neden Arap baharı kimlere çıkar sağlayacaktı bu iç savaş sınırlarımız yeteri kadar tehlikeli durumdayken bu alan en uzun kara sınırına sahip olduğumuz Suriye’nin dahil olmasıyla tehdit’in boyutu dahada büyümekte olmakla beraber burada meydana gelecek bir kargaşanın ülkemize yönelik olarak başlayacak göçün hızını artıracak ve her zaman olduğu gibi söylemler klişeden öteye gitmeyecek şekilde olacak ve maalesef ciddiyetten uzak sözlerden oluşacak bu söylemler insanların gözlerinin içine bakarak hamaset yapmaktan geri kalmayacaklar ve halen bu şekildeki söylemler ve davranışlar devam edilmekte olduğunu da dikkate alacak olursak bazı gerçekleri aha net görme imkanını da çözmüş olabiliriz...
Şimdi sormak lazım insanlar kendilerine neden kurallar koyarlar neden prensipleri doğrultusunda hareket ederler işte buradan bakıldığında Devletlerde kuralları ve prensipleri ile hareket ederler nasıl mı bir yere gitmek için amaç bellidir amaca uygun hareket etmekse kaçınılmaz ve tek gerçektir iyi o zaman soralım o çok bilmişlere bu emperyalist güçler,sosyalistler ve siyonistler hatta diğer hesap peşinde olan sözde İslam ülkeleri hepsinin bir hesabı vardı onun için geldiler istediklerinin bir çoğuna yani amaçlarına ulaştılar peki bizim nasıl bir hesabımız vardı biz ulaşabildik mi amacımıza tabi ki yok çünkü amacımız yoktu bizim ve yıllardır bu böyle devam etmekte...peşmergeler hangi koşulda gelip sığınmışlardı ülkemize sonradan ülkemizde yaşananlar ve bu gün dahi devam eden süreç sonra çekiç güç falan hatırlarsınız iyide bunlar bilinmesine rağmen nasıl olur da aynı hata ikinci kez tekrarlanır var mı bunun bir açıklaması bence yok..ama onlara göre yani gücü elinde tutanlar söz sahibi olanların elbette bir bildikleri var diyerek düşünmek istiyorum ama yok yaklaşık 8/9.yıl oldu neredeyse değişen bir şey yok AB.den ABD,den gelecek nakti yardım dışında nedir bizi bağlayan...
Şimdi başa dönerek resmi iyi inceleyin sonrada savaştan kaçarak ülkemize gelenler Bayram için"BAYRAM TATİLİ"için ülkelerine gidiyorlar bayram tatiline...bizler hala yazık diyoruz ,ne yapalım diyoruz,merhametten taviz vermiyoruz iyide bu davranışa layık olup olmadıkları sergiledikleri tavırdan belli zaten demek ki artık ülkelerine dönmelerinde bir sakınca yok
Buradan bir şey söyleyerek bitirmek istiyorum bu günlük yolu düşenlerin oraya gittiğinde iki şeye iyi baksın biri sınırdaki tarihi zenginlikleriyle imparatorluğa başkentlik yapmış,ilk yazılı anlaşma olan KADEŞ anlaşmasının yapıldığı ve bir rivayete göre gılgamış efsanesinin yaşandığı ülkemin nadide ilçesi doğup büyüdüğüm köklerimin olduğu yere iyi baksın...
Birde savaştan sonra Karkamış’ın hemen yanı başında bulunan Carabulus’a bir baksın inanın utanılacak gibi sanki savaşa onlar değilde biz girmişiz.
Şimdi sorgulamak için değil yargılamak için hiç değil ama yeter ki burada açıklamaya çalıştığım konuları bireysel olarak değerlendirmenizi önemle rica ediyorum daha sonra siyasi olarak bir bakış açısı geliştirebilirsiniz...anlaşılacağı üzere buradan bireysel bir eleştiri ve sorgulamadan ziyade toplum yapısını ne derece etkilendiğini anlatmaya çalıştım zira benimde oradan gelen bir çok akrabalarım mevcut olmasına rağmen bildiğim ve gözlemlediğim doğruları göz ardı etmem söz konusu olamaz.
Bilinmesi açısından buradan gelen eğitimli ve üretken beyine sahip olanların bir çoğu gerekli araştırmaları çok seri olarak yapılarak AB.ABD.ye vatandaşlık şartı ile hemen alındılar bil ahire vatandaşlık statülerine hak kazanmışlardır.
Açın yolları bayram tatili başladı SURİYE.de bayram çok güzel..
iyi bayramlar.
YORUMLAR
Çok kanıma dokunuyor gerçekten bu adamların toplumsal davranışları... Bayram da gidebiliyorsan niye dönüyorsun ... Otuz milyar dolar harcadık diye övünmek iş değil. Toplumsal yapımızı bozuyorlar, hala anlaşılmıyor... Otuz milyar doları kendi fakirlerimiz de var, onlara harcasaydınız... Bir taraftan da acısak da bu sefer biz acınacak hale düşmek durumundayız... Çoğunun Müslüman olduğu bile belli değil. Cuma namazı kılıyoruz erkek kapıda dileniyor, içeri girip de cuma namazı kılmıyor erkeğe farz olan... Çok dertliyiz çok mutlaka gitmeliler bir şekilde... Yok öyle işe gireyim sigortasız çalışayım hem de bir iki Türkü işsiz bırakayım... Manidardı...
son 5 yılda ülkemize gelen göçmen sayısı 4,5 milyon ve gelenler meslek sahibi olmayan
Aylaklar
Son 5 Yılda ülkemizden başka ülkelere göç eden kalifiye ve genç beyin sayısı 250 bin
Suriyelilerin
Maaşları iyi
Ekonomik durumları şahane 5 kurumdan maaş alıyorlar
Hakları değil mi deniz sezonu gelmeden bir ülkelerine gidip gelmek yazı zaten antalya plajlarında nargile içip kadınları dikizleyip taciz ederek geçiriyorlar
Hakları...!
Devletin verdiği
Bayram harçlıkları miktarı
Suriyeliler........................................3 000 tl
T.C Vatandaşı Emekliler................ 1 000 tl
Dul................................................ 600 tl
Yetim............................................ 300 tl
Bu arada buna isyan edenin kafasını kopartıyor devletimiz
Bolu belediye başkanı
Suriyelilere yardımı kesti
Vay!!! sen misin bunu yapan
Devletimiz hemen el koydu olaya
Sen kim oluyorsun da yüce Suriyeli halkına para yardım yapmazsın da
Boluluların parasını nasıl
Bolululara verirsin dedi....!
Ve hemen içişleri bakanlığımız bu belediye başkanı hakkında soruşturma açtı
Yakında evlerinde Türklerden Hizmetçide çalıştırmaya başlar Suriyeliler...
Bence
Hak!Bu halkın kendi ülkesinde 2, sınıf vatandaş muamelesi görmesi inşallah ilerleyen zamanlarda 3, sınıf vatandaş muamelesi de görecek bu kafayla giderse ama bu ülkenin yarısı buna gocunmaz şükreder oturur
Son olarak
Padişahım çok yaşa...!