- 785 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk ve savaş...
Savaş yönetim altında istikrar gerektiren özbenlik altında mevcudiyet bulunduran mücadeleci bir ruhun koruması altında bir güç gösterisi gladyatörüdür.bir savas yönetimi tarihin hıfzından başlar tarihten elem ve ızdırapla yönetilen bir uçkuruk teslimiyeti çatısı altında gercekleşen bir istikrardır.düşünce okuyuculuğuyla yerinde aklın cesaretidir.savaşın hazmını içe barındırabilen ve de sabrıyla kendini eğiten bir dünya barındırır akılda.kalbe giren iyilik savaşçıl profili söndürmeye yeterdir.
Üstünlük vasfından çıkarak toplumun farkedici noktalarını görmezden gelmek toplumu köreltir birşeyi savaşçıl karektere büründürmek hiç kolay değildir.
Kendinden kendin yaratmak için baska gücü yenmek ve en üstün güce gelmek için gücü gücte yenmek yeterlidir.
Korkakça savaşmak toplumu benliğinden uzaklaştırır...
Bir insan yıkılmak istiyorsa kendi beynini yıkaması yeterlidir.
Kelime cambazlığıyla toplum çift yönünü farkettirir.
Tanrı sahsın devletin karekterin anlayışın arkasında bir kapak görünümündedir
Çarpışan iki guruh grup birey toplum ırk cins mezhep din aşk vasıtasıyla çarpışır.
Aşk bir gladyatör gibi malzemesiyle çarpışan ikiliyi sever .
Kendisi için mücadele vermesini kıskanır
Savaş özürlüsü bir metabolik dünya savaşın herseyini en iyi çözendir.
Bugünkü amerikanın ortadoğuda yarattığı mekabolizmik yapı mehdilik ve isalık üzerinde bölüştürülmüştür.
Rusya’nın saldırıcı hamlelerle dünyanın rengini değiştirmesi ortadoğuya çıkar ilişkisinde öte kendini topluma tanıtma cabasıdır
Kendi esininin toplumsal manada ne kadar insancıl olduğunu gösterir.
Barışçıl politikalarla korkak olmadığını ve de Orta doğu’nun gücünü zayıflatmak ve de güçlü konumda olduğunu belirtmesinden ibarettir..
Rusya’nın savaşçıl politikası Amerika tarafından çok komik karşılanıyor.savaşmayı beceremediğinin bilincini yaratarak küçük düşürücü hamlelerle düşünce ironisi yaratmaya çalışıyor.
Rusya amerikanin ortadoğuda yarattığı gücü beğenmiyor geri adımlar atıyor.
Vesselam...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.