faşizmin ayak sessizliği
ne bağlantısı var şimdi kolera mahallesi ile siyasetin?
’tıbı, yalnızlık çekmese de tek başınaydı’ şermin’i kirlenmiş sülasi kökenli bir sıfat taşımak? iyi de atı s....ş hangi yalnız şahlara büyük l biçiminde tehditler savurulabilir? askerdeyken dağ başından diyarbakır a ayak bastığımda kerubi bunalımıma inat sakal bırakmıştı. benden korumuyordu koca şehri ama kendimi düşman gibi hissediyordum. her ne kadar dışardaki insansız ruh taşıma varlıklarının 5-6 ayda egoizmin tavanlarına kadar fışkırtacak erotizmi ruhuma bulaştırmalarına izin versem de; kader doğaçlama çalıyordu.
jazz.
tatar çölü’nde drogo o kale miydi? o kalede apolet miydi? günlerin köpüğü 13 saatlik bir otobüs yolculuğunda okunabiliyordu iki günde yazılmasına taşak gibi. bazen yalnızca porno terapi yolu ama çok bilişsel değil özellikle varoluşçu durumlarda.
beş dakkada değişir bütün işler. faşizm ne? kimse ne savunduğunu bilmiyor. bıktım yalanlarınızdan. iyi ki insanın dünyayı değiştireceği koza yırtma dönemi var. fallik aydınlanmalardan karanlığına standart türk ömrünün. herkes acılarına ve mutluluklarına ve can sıkıntılarına ve ilklerine göre zemin peşinde.
dağıt konuyu cicero. kafan dağılana kadar.
kolera da cenabet bir akşam. netameli. şirinlikten uzak. atlara yakışmayan bir çirkinlik etrafta.
’bir çift kanattınız hüznün rüzgarlarında
dağılıp gitti melekleriniz, beyazın öte dağlarında
ağlasın ardınızdan bir ağızdan bütün dehşetiyle kolera
tıbı, sen harbi hayalet sağlam gariban
ruhuna el-fatiha’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.