MİLİTAN ÜLKÜCÜ BİYOGRAFİSİ
MİLİTAN ÜLKÜCÜ BİYOGRAFİSİ
Yurt sever değil :VATAN SEVER
Paçavra değil: BAYRAK SEVER
İyi günde değil: K A R A G Ü N D E...
Avrupa için değil: TURAN için...
Desinler değil: S E V D ASI için...
İhanetle değil: S A D A K A T L E...
Zaferde değil: H E Z İ M E T T E...
Köstekleyen değil: D E S T E K L E ...
Uyuyarak değil : T E Z A H Ü R A T L A
Afişlerle değil: ÜÇ HİLÂL’ Lİ B A Y R A K L A...
Kürküyle değil: PARKASIYLA...
Boya ile değil: K A N I Y L A...
Molotof kokteyli değil: SİLAHIYLA....
Çakı ile değil: SABIR TESBİHİYLE
Ayrı ayrı değil: O M U Z O M U Z A...
Şerefsizce değil: O N U RUY L A...
Utanarak değil: G U R U R L A..
Eğilerek değil:D İ M D İ K...
Rahat değil: C E F A D A...
Koltukta değil: AYAKTA...
Minderde değil: BETONDA...
Kişilere değil: DAVASINA
İmansız değil: İMANIYLA
İhanetle değil: S A D A K A T L E...
Es geçenler değil: SERDENGEÇTİLERLE
Çakalca değil: BOZKURTCA
Görüntüde değil: Ö L Ü M Ü NE
Her Renk değil: KIRMIZI- BEYAZ...
Militan Ruhlu olanlara selam olsun
Osman Onuktav
^#Avar
YORUMLAR
Kıymetli Dostum Osman Bey
Yazınızda belirdiğiniz ülkücü profili hiç kuşku yok ki ülkesini seven her insanın doktrini olması gereken erdemli sözlerden oluşuyor.
Ancak maalesef kapitalist düzenin gerçekleri, değişen yaşam koşulları ve geçmişte yaşanmış trajediler insanların siyasi düşüncelerini ve inandığı doğruları gerektiği gibi yaşamasını güçleştiriyor.
Mesela on iki eylül darbesinde eline silah bile almamış sadece bağımsız Türkiye ülküsündeki düşünce yapısında olan gencecik insanlar akıl almaz işkencelerden geçirilip tarifsiz acılar çekmişlerdir.
Aynı siyasi görüşte olmasak da birkaç yıl önce Moskova da görüştüğüm değerli dostum bir dönemin aktif ülkücülerinden bu uğurda hapis yatmış ve askeri cuntanın her türlü insan hakları ihlaline uğramış çok sevdiğim abimin bir sözü aklıma geldi.
‘’Bizi öyle bir hale getirdiler ki kendi ülkemize küstürüp bizleri yaban ellerinde yeni bir yaşam kurmak zorunda bıraktılar. Kendi vatanımızda başkalarına uşaklık eden sözde vatan koruyucularından işkence gördük. bu saatten sonra bizim ülkücülüğümüz ancak kendimize geçer.’’
Ne acı değil mi?
Dilerim bir daha hangi siyasi görüşten olursa olsun ülkesini seven hiçbir insanımız böylesine acılar yaşayıp ülkesine ve kendi insanına küsmez. Yazınızda belirdiğiniz ülkücü prensiplere bağlı şekilde ülkesinde onurlu ve mutlu olarak yaşar.
Aslında yazmak istediğim çok şey var ama yoruma sığdırmak pek mümkün değil iki kelam edeyim dedim baksanıza uzunca bir yorum olmuş:))
Güzel yazınızı ve kaleminizi kutlarım
Saygı sevgi selamlarımla.
KAFKASİ
Ülkemizde ki düzenin bozuk olduğunu ve kimlere hizmet edildiği aşikâr..
Artık insanlar kendi ideolojilerini yükseltmenin derdinde değiller, sahip de çıkmıyorlar.. Bu gün gençlerin idealleri yok, aslında millet olarak yok.. Gençlik ve eğitim sisteminde; siyasi bir boşluk var.. Biz gibi yaşların veya bizden birkaç gömlek fazla eskiten ağabeylerimizin dönemlerinde yapılan toplantılar, edilen sohbetler ideolojik üzerineydi… Vatan sevgisinden, Bayrak sevdasından, dini konularla yapılan sohbetler, fikir tartışmalarını ön plana çıkardı yara da sağlıyordu… Maalesef bu gün ki düzende; değil fikir tartışması çıkar tartışmaları ön planda…
Rahmetli Galip Erdem Hocamızın bir sohbetinde söyle demiştir: ‘’ Karar verdik kutsal olan ülkü davamızı Ağrı dağının zirvesine çıkarmaya, bin bir zahmetle zirveye çıktık, lakin içimizde buruk bir sevinç vardı.. Bir zirveye ulaştık Davamızı Ağrı dağının eteklerinde bırakmıştık’’ Hocamızın bu tesbiti ve doğrusu bugün hâlâ devam ediyor… Rabbim yardımcımız olsun…
Sizinle aynı siyasi görüşe sahip olmamamız, düşüncelerimizi, fikirlerimizi değiştirmez.. Zaten ben bugün ki hiçbir siyasi partiye güvenmiyorum… İdeallerime hizmet eden hiç bir siyasi parti de yok Rahmet li Başbuğum dan sonra öksüz kalmış bir ülkücüyüm….
Ülkemizi yöneten; Bürokratından tutun memuru, siyasileri ve hatta diyanet bile bu vatana sahip çıkmayıp, vatanı yemekle meşguller!.... Vatanında imanı ve inancı için yaşayanlarla, nefisleri için yaşayanların sevgi ölçüleri karşılaştırılsa, nefsi olanlar neden vatan sevgisinden yoksun kaldığı daha net görülmektedir..
Serhat bey Kardeşim Sizin de belirttiğiniz gibi yazacak çok şey var ama aması var..
Ülkücü arkadaşınıza selam söyleyin..
Tekrar yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim
Saygılarımı sunarım.. Baki elamlar..
KAFKASİ
Serhat BİNGÖL
Osman Bey, güzel sözlerinize çok teşekkür ederim. Sizinle hiç karşılaşmamış olmamıza rağmen size derin bir muhabbet ve samimi hislerle saygı duyuyorum. Bunda en büyük etken sizin farklı fikirlere hoş görüyle bakabilmeniz çok nazik kaliteli, kültürlü bir insan ve iyi bir ülkücü olmanızdır.
Evet, siyasi görüşlerimizde bazı farklılıklar olabilir ancak temel prensiplerde sizden farklı düşünmüyorum. Söz konusu vatan, bayrak ve yüce dinimiz vs gibi mukaddes değerlerimiz ise siyasi düşüncesi, ne olursa olsun hangi etnik kökenden gelirse gelsin, bu ülküler doğrultusunda hareket eden herkes benim kardeşimdir.
Sizin selamınızı sevgili Davut abime ileteceğim başım gözüm üstüne.
Sayıları değişse de bizim bazen Moskova da bazen İstanbul da bazen de başka şehir ve ülkelerde farklı siyasi düşüncelere sahip ama ortak paydası milliyetçilik ve müslümanlık olan. Kardeşlerimiz ve ağabeylerimiz den oluşan bir arkadaş gurubumuzla zaman zaman bir araya geliriz. İçlerinde ülkücü hareketin bir dönemin önde gelen isimlerinin de olduğu bir arada olmaktan keyif aldığımız ve doyumsuz sohbetler yaptığımız bu insanlar bir bakıma sürgün hayatı yaşasalar da yaşları elli ve üzerinde olsalar da saç ve sakaları ağarsa da yinede gönüllerinde vatan sevdalısı ve milletine bağlı cefakâr insanlardır.güçlü dostluklarım olan bu değerli insanları çok severim.
Karşılıklı Yorumlarımızda bazı yazım hatalarının olmasının hiçbir önemi yoktur. Önemli olan gönül dilinde anlaşa bilmemizdir.
En içten Saygı sevgi selamlarımla.
KAFKASİ
Ülkücü adabında; Olgun olmak, bilgili olmak, edepli olmak, parmakla gösterilmek gerekir... Bizleri yetiştiren ağabeylerimizden aldığımız desturla yetiştik.. Bui övgü dolu sözler bizleri yetiştirenleredir.. Allah razı olsun...
Fikir konusunda ayrı fikirlerde olan insanlarla fikir tartışması yapmak kişilere yarar getirir.. bir başkasının ideallerini bilmeyen kişiler fikir alış verişin de bulunamaz.. Amaç gaye aynıdır aslında fakat farklı yollar izlenmektedir değişen sadece bu..
Telrar bu bilgi sohbeti için teşekkür ederim..
Saygılarımı sunarım..
Baki selamlar..
Tümüne birden "eyvallah!"
Kalemine kudret versin Mevlâm.
Sıhhatin daim olsun Osman Bey Kardeşim.
Muhabbetle...
KAFKASİ
Rabbim bu yoldan ayrılanları islah etsin..
Muhabbetle selamlar .
Saygılar sunarım..