- 882 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hasret kıyılarımda
Şimdı ayrılma vakti, günler geldi işte kıyıda.
Hasretini çektiğim yüreğimde kümelenmiş bir acı, her an hisettiren özlemlerim vardı.
Şimdi şimdi bir de kıyılarımda yetişen, yeni filizlenen bir sümbül, bir tomurcuk gül var. Ya da yeni yürümeye hazırlanan, yeşil başlı bir ördek yavrusu gibi.
Oysa ben hep yeşil gözlü dev adam diyorum ona. Şimdi yüreğimde ki sızı, iki katlı bir hüzün. İçimde bir hüzün var ki, kimseye ne anlatabilirim, ne de tarif edebilirim. Bu öyle bir sızı ki,
kimbilir Yaradan’ım belki. Bir serinlik verecektir buna, dua ediyorum daima.
Sana yeşil gözlü dev adam diyorumda, sanırım dev olan benim yüreğim. Bunca hasreti, özlemi barındıran dev yürek, taşımak kolay mı şimdi. Uykularım öyle bölündü, öyle luzumsuz rüyalara davet veriyor ki, bütün gece benim derdim yetmezmiş gibi bir de rüyaların derdiyle uğraş. Kim yarattı bu gurbeti, benim için seçildi sanki. Hiç bir zaman kapanmayan sayfalar var içimde, gurbeti yazmam için açılmış, sonsuza kadar kader işte bu sanırım. Şimdi gidişim bak kapıda, bir çay içimi kadar yakın. Gönül sayfama günlerimi kaydettim, neşeyi, hüznü, acıyı, kırgınlığı yanımda götürmek için. Çok ağır, çok bakalım kaç kilo gelecek. Kim bilir ki hangisini çikartmam gerekecek, sen ne dersin dev adam ? Bu akşam banyoda bunları konuştuk, sessizce iki damla göz yaşım damladı banyo suyuna. Sende anladın ve sarılıp öptün beni, işte o anda yüreğim kanadı biliyor musun ? farkındamısın ki bu ayrılığı ? Gitmek mi zor, kalmak mı zor diye benim gençliğimde bir şarkı vardı, onu çok dinlerdim nedense. Nereden bileyim ki bu şarkının sözleri benim kaderim olcak, gittiğim yerden ariyacağım seni. Elbette sen bıkıp, ufffffffff yinemi diyene kadar. Umarım bunu duymam, duyacak kadar artık ömrümün olacağınıda sanmıyorum. Çok şeyler duydum çok ama işte hayat dedim geçtim, doğrusu bu mu bilmiyorum ama gönül sayfalarımın neresinde kayıtlı bilmiyorum. Silmedim, zamanla içimi çok acıtan kırgınlıklarım var. Neyse yeşil gözlüm, kıyılarımda taze açan sümbülüm, ayrılığın ağırlığı çok çok ağır. Artık hüzün kıyılarıma iyiden iyiye vurmakta, dalgalar hırçın benim yüreğimdeki acıyı bastırmak için hızlanmışlar. Ne diyeyim ki " işte hayat " demek istiyorum.
Gurbet Meleği
YORUMLAR
Evet en zorlardan biri de ayrılık.Doğrusu ben çok merak ettim ayrılığın ve gurbette olmanın nedenini.Dönmen mümkün değil mi ?
Biraz ileri gittim galiba.
Yüreğine sağlık.
Sevgilerle...
Türkülere konu olmuştur ayrılıklar.Ölüm Allahın emri şu ayrılık olmasaydı.Ayrılıkları da,hasreti de,mutlulukları da
hatta kaderimizi de çoğu zaman kendimiz belirleriz.Hayat
bir sefer yaşanacak fırsatlar bileşkesi ise bu fırsatları çok
ama çok iyi ve akıllıca değerlendirmek lazım diye düşünüyorum.Zira keşkeler hep işin sonunda bizi üzmüştür.
Duyguların ifade ediliş tarzı güzel akıcı ve kurallara uygun.
Ancak yüreğinizdeki özlemin dinmesi pek kolay olmayacak.
Sizi ve ayrılık hasretinizi anlıyorum.Değermi onu da siz belirleyip kararınızı vermeniz gerek.
Hasret ve hüznün olmadığı yer yok bu Dünyada.
Saygılarımla esen kalın.