- 553 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTMA!!!
Neler yaşadım neler gördüm bu hayatta,anlatmaya kalsam filim olur galiba,ama diyeceksinizki her kes aynı haklısınız?herkesin var bir hikayesi bu hayatta,
ama acılar unutmadıkca kanatıyor acıtıyor, gerci unutmam denilenler unutuluyorya,şöyle bir mazimize bakalım kimler unutmadılarki helede sevdiklerimiz sensiz yasayamam diyenler,senin için ölürüm diyenler
şimdi bakıyorumda torun ları bile olmuş ,
oysaki beni gencliğimde
ne hakimler doktorlar istemiştide kabul etmemiştim ,onunla bir kuru ekmege razıydım ama zaman öyle bir gecivermiş ki kendimizi bile unutmusuz yaşamın acımasız kuralve şartlarında..Kendini sevilebilecek bir insan haline getirmeyi ve ondan sonra da kendini sevip kendine sarılmayı unutmamalıyız onun için.Gözlerimizin içi gülsün gülerken, bakışlarımız pırıl, pırıl olsun ve her zaman nemli kalmasın göz pınarlarımız.Zamana güvenelim obizim en büyük dostlarımızdan biridir , inan. Acılarının ve felaketlerinin ancak onun koynunda unutabileceğimizi unutmamalız tıpkı gecmişte oldugu gibi...
Başımıza gelenlerin günün birinde kişisel tarihimizin ayrıntılarından biri olmaya mahkum oldugu ve olacağını aşikardır. Her çiçek sevgilimiz olsun, her sevgilimiz ise bir çiçek. Açık kalsın her daim gönlünümüz tüm güzelliklere. Ay dedenin sihrini gönderdiği gecelerde, uyuyarak çalmayalım hayatımızdan saatleri. Gecenin içinde yolculuğa çıkalım gecmişten gelecege. İçimizde hiç ölmeyecek bir gençlik virüsü oluşturalım ve kaç yaşında olursak olalım, her zaman yirmi beş yaşında kalmamız gerektiğini unutmayalım. bizi biz yapan yanlarımızdan asla taviz vermeyelim. Onunla bir yaşam sürebilmen için, şartlar ne olursa olsun direnmeyi bırakmayalım hep yaşama sevincimiz olsun içimizde yansısın tüm kelimelerimize.İçimizdeki bizi katletmeye hiç bir zaman sartlar neolursa olsun hakkımız yoktur.
Kendimizee vuracağımız her darbe bizi daha da mutsuz kılıp bahanelerin arkasına gizlenme riski olacaktır.Korkma mahallenin delisi olmaktan. Doğrucular ne kadar çoğalırsa, hayat mutlaka daha iyiye gidecektir, .Hatanın affedilmeyecek olanından kaç, ama hata yapmayayım diye de ziyan etme yıllarını. Unutma ki, hiç hata yapmayan bir insan, hayatta yapabileceklerinin en iyisini yapamamış demektir. Korkma insanca korkularından ve korkunun kendisinden çok, onun beklentisinin daha korkutucu olduğunu unutma.Bir anlamı olsun kendinle yaptığın kavgaların. Ve hep ileriye taşısın seni. Açık bırak pencereni ve sabah güneşinin rüzgarı önüne katarak perdelerle yapacağı raksa dönük olsun bakışların.Küçücük mutlulukların görkemine inandır kendini ve gülümse.umutların bitmesin asla izin verme.
Ve şairin şu sözlerine kulak ver;"Senden bir tane daha yok bu dünyada. Gülümsemeyi aşikar edinirsen bak hayat nasılda güzelleşiyor fark edecelsiniz,,, unutmayın!!!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.