Geriye dönüp baktığımda kısacık bir zaman dilimiydi aslında, Ömrümü teslim aldığın asırlar sandığım, Yaşadığım, Yaşayamadığım, Yaşadım saydığım, Geleceğim…
Uzamış tırnaklarıma doldurduğum anlatılmazlığı Tırmalamış durmuşum ya onca zamandır Biri de kalkıp dememiş nedir yaptığın? Biri de çekmemiş bu muallaktan başımı Gömülmüş isyanlarımın çığlık atışları Görülmüş o an İnandığım sevdaların penceremden kaçışları…
Ben de yok ettim onlar gibi karanlığı Sabahlara varamayacak olsa da inanç Kırdım dizlerini artık kımıldayamayacak Her yana koşturdu da ne oldu Masum hislerin iyiliksever mertliği Bak ne yıldızım kaldı gökyüzünde Ne yerde yeşeren umutlarım Hep bir köşe başı rastlantıların durağı Hep kayboluşlarım…
Ve Kucaklayamadığım bir ömür şeridinde Kurcalandım Cehaletimdi olmayanı olur sandıklarım Kimsede demedi be uyan artık İnandıklarımla kalakaldığım…
Ardıma dönüp baktığımda minnacık bir asırmış Ömrümü teslim aldığın koca anlar sandığım Yaşadığım, Yaşayamadığım, Yaşadım saydığım Geleceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__Umuda Yolcu__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__Umuda Yolcu__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve bil ki sevgili; derin uykularda tüm şehir/bir ben ayaktayım/bir ben tarıyorum tel/tel o sevdiğin saçlarımı ve gül/üşüm masum artık/göstermiyorum da kimseye gamzelerim tükenmesin diye yanaklarımda ki bunu sana şimdi söylüyorum/kısık sesle gideceğim/sen yüreğimde hep bir kal(mak) gibi duracaksın/sakin bir deniz dokunacak parmak uçlarına/mavi bir ev düşlerinde duracak/biliyorum kokun gelecek burnumun deliklerinde yara aça aça gelecek...
Ardıma dönüp baktığımda minnacık bir asırmış
Ömrümü teslim aldığın koca anlar sandığım
Yaşadığım,
Yaşayamadığım,
Yaşadım saydığım
Geleceğim…LEİNA
Ben seninle ıvır zıvır
Ben seninle boşa giden zamanlar
Kaybolacak anılar
Ben seninle heba olacak günler değil
Ben seninle her anı
Her şekli yüzlerimizde asılı kalacak
Şiir bakışlı
Ve aşk dokunuşlu vakitler
Yaşamak istiyorum
Dört mevsim boyunca
Mehmet Selim ÇİÇEK
13 Temmuz 2013, 15.34, Kızıltepe