(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL DÜŞÜMÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL DÜŞÜMÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
istemem bir gülüşüme ömrünü feda etme isterim ki sen de hep gül üşüme
Dizelere yıldızlar gibi inci...pırlanta yağmış...O derece de estetik...Sanatın inceliklerini ustalıkla işleyen yüreğe tebriklerimi gönderiyorum efendim...saygılar...
“istemem bir gülüşüme ömrünü feda etme isterim ki sen de hep gül üşüme…”
Ne mutlu "Gülüşünüze gül düşürene !.." Ne mutlu size ! Sahip olduğunuz için gül taşıyan bir yüze; Körpecik gülüşleriyle, Ürkek bakışlı gözleriyle, Ve melek giysili ak pak görünümüyle Tarifi imkansız bir portre !!!.. Korusun Tanrı’mız nazardan diye Biz yine de, Maşallah diyelim GÜLÜNÜZE !!!.... Solmadan yaşar inşallah hayatın bahçesinde !!!...
En içten tebriklerimle !!!....
Onatça tarafından 2/11/2012 10:05:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 2/11/2012 10:06:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
kahkahalar dolusu
ama bir güle dönme hiç"
...
tebrik ve saygı ile...