Hira dağında gelen o ilk vahiyle, Rabbin ikra ! ( OKU ) emriyle sevdim... Yuvan...Yurdun...Yören... Evinle; Yatağında tit tir titreyen tuhaf halinle, Sen üstümü sıkıca örtün sakın dediğinde, << Kalk !...Ey örtüsüne bürünmüş peygamber ! >> Diye hitap edilen o ayetin, müdessirinle sevdim...
Ben Seni...Ben Seni, öyle SEVDiM !...Öyle SEVDiM !
Ben Seni...Ben Seni;
Taifteki halinle...Yara bere, kanlar içinde, Orada küffarın, her vuruşundaki, duruşunla, Bir amaca hizmet aşığı,...Hakka aşık oluşunla, Rahim sıfatlı, söyle helak edeyim buyurduğunda, Acı...Affet...Bağışla...Eeeeyy Rabbim; Onlar hakikâti, gerçeği bilmiyorlar, deyişinle sevdim...
Ben Seni...Ben Seni, öyle SEVDiM !...Öyle SEVDiM !
Ben Seni...Ben Seni;
Ticaretteki hedefin...Sırtında üstündeki ak cübbenin, Bedirdeki kükreyişin...Uhudtaki o güzelim şehit dişin, Her kötü kelam eden birine, sadece tebessüm edişin, Tüm iyiliği hoşnutluğu, bela ve musibeti, kader bilişin, Başındaki tacın, aksadaki muallak taşın, miraca gidişin, Muhammedül emin sözüyle, gurur güvenilişinle sevdim...
Ben Seni...Ben Seni, öyle SEVDiM !...Öyle SEVDiM !
Ben Seni...Ben Seni;
Bir düz ovada, bazen bir bayırla, dağ yamacında, Ailesi, kadının yanında, yetim garibanın ocağında, O mükemmel seslenişin, hutbe hitabınla veda haccında, Feryad figan sahabenin, tüm ashabın gözyaşı damlasında, Son nefesinde ravzayı mutaharada, dostlarının kucağında, Ömür boyu kaza kader dolu, hayatı yaşamıyla yazgısında, Huzur huşunla....Sulh barışınla...Var oluşunla sevdim...
Ben Seni...Ben Seni, öyle SEVDiM !...Öyle SEVDiM !
Sen...Sen...Seeeeennn...
Bir cahiliyye devrinde geldin...Tüm alemi cennet ettin, Kızları, kuzuları kuma gömen, onca zalimleri azlettirdin, Doğruluğa dürüstlüğe...Sevgiye ve hoşgörüye azmettirdin, Yemedin yedirdin...Giymedin giydirdin, almadan verendin, Sen bizlere, kelâmı kitabı, sünneti seniyye, adamlığı öğrettin, Hak hukuku, edeb ile ahlâkı, vede Allah rızasını bir bir bellettin...
iŞTE BEN SENi BUNUN iÇiN...BUNDAN SEVDiM !...BÖYLE SEVDiM !!! -------------------------------------------------------------------------------- YÜCE RABBiM HiÇ BiRiMiZi ONUN ŞEFAATiNDEN MAHRUM BIRAKMASIN ! (..............AMiN...............AMiN...............AMiN.............) GURBETTEN BiR CAN / GIZEMLiKARTAL
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iŞTE BENIM PEYGAMBERiM..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iŞTE BENIM PEYGAMBERiM..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.