Direksiyonda yudumlarsın, hiç durmadan şişedeki birayı, Boşveeer aldırış etme, sen demlemeye bak yeterki kafayı, Düşünme hiç çoluk çocuk, ana baba vede diğer dostları, Seyrederken etrafı, toslayınca birisine, sonra kırarsın kafayı, Bahanen çoktan hazır senin, uydurursun hemen oracıkta kılıfı, Sonra birden dersinki, benim ne suçum var, işte trafik canavarı...
Yaptığın bu iş, hiç iş değil, senin artık bu sıralar, Çoluk çocuk sülâle toplanmış,orada tüm akrabalar, Doldurursun arabayı tıklım tıklım, taşıncaya kadar, Yapınca kazayı, kalmaz kimse, çıkar orada bütün canlar, Üzülme hemen, hazır nasıl olsa, bu işe yine sende kılıflar, Olan oldu, hatan yok ki senin, işte trafik denen canavar...
Geçince direksiyona, günlerce yol alıp, bir yandan uyuyorsun, Çıkınca yola, ha birini, ha ötekini deyip, durmadan solluyorsun Sen bir sıçrayıp, iki sıçrayıp, sonra devrilip tepe takla oluyorsun, Sığınacak bahanen, uyduracak kılıfın yok artık, sonunda sende ölüyorsun, Bahane ettiğin trafik canavarı aslında sendin, sen kimi kandırıyorsun...
Alkollü araç kullan suçlu trafik canavarı Hızlı girip virajı alama sonra trafik canavarı…… 5 kişi yerine sen 15 doldur ne yaparsın trafik canavarı…. Peşpeşe durmadan hatalı solla yine trafik canavarı…… Yahu..! ! ! kusura bakma çok cahilsin senmişin bu işlerin, Aslında en budalası.... en aptalı... en budalası…en aptalı....!!!
Hep Acele dedin … Hep acele ettin … Hadi gözün aydın hadi hayırlı olsun... En sonunda ecele kavuşuyorsun.....! ! !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TRAFiK CANAVARI ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TRAFiK CANAVARI ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.