Aaahh…deniz, aaahh deniz,… Koocaa derya, karadeniz... Şimdi konuş, hadi söyle..? Sende bize küsersen, Biz sensiz, ne ederiz… Ne ederiz… ne ederiz…
Söyle deniz söyle, sen ne yaptın, Söylesene, yürekleri taştan mı sandın, Sevdaları tükettinde, umutları yıktın, onsekiz, kırk demedin,yetmişinde hep aldın, Onca gönüllere hazan, hüzünler saldın…
Deniz be söyle, senin derdin ne idi… Kimisi sana açıldıda geri dönmedi, Aylar, yıllar oldu, sevenleri bekledi, Akıbetleri ne oldu, kimse bilemedi, Göz pınarları kurudu, hiç bir haber gelmedi…
Bilmem, kaç bin yıl varki, rızık dağıtırsın, Bazen uysal olur, bazende çok hırçınsın, Yeterki kızmaya gör, yanına yaklaştırmazsın, Sen nicelerini güldürür, ama, çoğunuda ağlatırsın, iyisiyle, kötüsüyle, yinede bizim canımızsın…
Evlerde, şafak söktüğünde, sırayla vedalaşılır, Her sabah seherinde, takalar tek tek, sana açılır, Ağları atmak için, nice sular miller aşılır, Sonra toplayınca birden, sevinç, neşe saçılır, Limana varılınca, o mübarekler, kasa kasa taşınır…
Deniz, sensiz olmuyor… Şu gurbet hiç, çekilmiyor…! ! ! Hayat, tadsız kalıyor, Gönül hep seni özlüyor, Sana kavuşunca bir an, o da bize yetiyor... Bizi rahatlatıyor… bize yetiyor… bizi rahatlatıyor…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH DENiZ KARADENiZ..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH DENiZ KARADENiZ..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deniz, sensiz olmuyor… Şu gurbet hiç, çekilmiyor…! ! ! Hayat, tadsız kalıyor, Gönül hep seni özlüyor, Sana kavuşunca bir an, o da bize yetiyor... Bizi rahatlatıyor… bize yetiyor… bizi rahatlatıyor…
Siz gurbette, biz sıla gurbetinde hasretiz eşsiz güzel karadeniz'imize .Kaeadenizlisiniz galiba ,tebrik ediyorum hasret özlem dolu dizeleriniz duygulu yüreğiniz başarılarınız daimi olsun .değerli dost yürek saygımla.
kuzeyin oğlu olunca daha bir derin anlam yükleniyor karadenize dalgasından kıyısına, insanından balığına, duygusundan ağıtlarına kadar ilmek ilmek yazılıyor şiir karadenizi özlemek, onun kokusunu dokusunu hissetmeye çalışmak... bir şiir ile birazcık tadabilmek karadenizi... tattırabilmek...
sevgili kardeşim ben karadenize aşık biriyim ama ona hasretim.şiiri dinledikçe okudukça oralara uzandım.yorum ve şiir çok güzel. not:Çiçekler erken Soldu iisimli şiirim karadenizin acıları üzerine yazılmıştır.uğrarsan memnun olurum.
Deniz, sensiz olmuyor…
Şu gurbet hiç, çekilmiyor…! ! !
Hayat, tadsız kalıyor,
Gönül hep seni özlüyor,
Sana kavuşunca bir an, o da bize yetiyor...
Bizi rahatlatıyor… bize yetiyor… bizi rahatlatıyor…
Siz gurbette, biz sıla gurbetinde hasretiz eşsiz güzel karadeniz'imize .Kaeadenizlisiniz galiba ,tebrik ediyorum hasret özlem dolu dizeleriniz duygulu yüreğiniz başarılarınız daimi olsun .değerli dost yürek saygımla.