insan denen, bir yüce varlık diye, Bir taş eyleyip, koysaydın dereye, Hiç isyan edip, söylenmezdim bile, Kadere razı gelip, çekerdim sineye, Oysa rabbim deyip, severdim yine !
Yaratıp ücraya, ataydın can niyetine, Terketseydin ıssız, ucsuz bir köşeye, Halim nice deyip, yakınmazdım bile, Kaderime razı gelip, çekerdim sineye, Keza O rabbim deyip, severdim yine !
Mümin denilen, güzel bir kul yerine, Hep haram karıştırılaydı, verdiklerine, Doğruluğu ise, terketseydim bile bile, Kaderime razı gelip, çekerdim sineye, Bin kere rabbim deyip, severdim yine ! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Gurbetten Bir CAN ! - Gizemlikartal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVERDiM YiNE ( Dini ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVERDiM YiNE ( Dini ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan taş değil irade verilmiş Bir kenara atılan taş değilmiş Sorulur verilen emanet ona Ne yaptın ne ettin bunca zamanda.
Hey Kartal biraz daha yüksek uç Bakışın büyük olsun daha ilerden El-Rakib Allah'ın gözetler Seni Unutmaz bırakmaz garip ellerde.
Sen kendine yakın ol ki Şahdamarından daha yakın Allah Birde şunu anla bil illaki Din, yol, nizam hayat tarzıdır Dinle dünya, ahiretle dünya ayrılmaz bağlı Bağ kur dünyadan ahiretine Ne ekersen orda biçersin diye.
Haramlar, yasaklar ne için sanki Allah'a ne faydası var ki Sınırlarını bil diye sana Gönderildi kitap ve nebiler.
Tevbe nedir diye sorarsan bana Af istemek değildir sade Yönelip Rabbine en güzel yolda Günahlardan sevaplara kaçmaktır ya Yok öyle her zaman derim Firavunlar gibi yaşayıp Musa gibi akıbet beklemeyin.
Melik Haker tarafından 12/25/2011 9:08:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrik ederim...