Bülbülün özlemidir aşığıdır hep gül O her zaman her an arar durur gülü Gülün ise bülbül hiç umurunda değil Toplamış leylak zambak ve de sümbülü Hep gün etmekle meşgulken her gününü Bunu gördükçe hüzünler sarıyor bülbülü….
Ah şu bülbülün çektiği zaten dili belası içindeki ise “GÜL`ün GÖNÜL YARASI” Yaralanmış bitmiş harab olmuş sinesi O da bilmiyor acep nedir bunun çaresi Dokunmayın O şimdilerde gülün dertlisi…
Bülbül tükenmiş düşmüş şimdilerde yollara Onun yolculuğu belirsiz uçsuz sonsuzluklara Diyeceği yalnızca bir çift söz geride kalanlara iyi gün dostu kötü günde bir bir yok olanlara Biliyorum külfet oldum sığmadım ben buralara Gidiyorum rahat olun vay emeline kavuşanlara...
Senin sadece adın gül sen diyen sine soldu Gözün aydın gülüm artık şimdi dileğin oldu Onca uğraştan sonra bu bülbül yuvadan uçtu Bak siz sevdasız mekansız bıraksanız da onu O konacak bir gül dalı şimdi çoktan bulmuştu…
Bendim sensiz olmaz deyip o kokunu özleyen Yakaladığım her fırsatta gülgülüşü gözleyen Sendin böyle olsun deyip böylesini isteyen Bülbülü hiçe sayıp dost bildiklerine yeğleyen Hadi gülüm buraya kadarmış şimdi artık hoşçakal Sen yine dost bildiğin sümbül leylak zambakla kal…!!!
“SEN YiNEDE DOST BiLDiĞiN LEYLAK ZAMBAKLARLA KAL” Gurbetten Bir CAN / Gizemlikartal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL...GÖNÜL YARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL...GÖNÜL YARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah şu bülbülün çektiği zaten dili belası içindeki ise “GÜL`ün GÖNÜL YARASI” Yaralanmış bitmiş harab olmuş sinesi O da bilmiyor acep nedir bunun çaresi Dokunmayın O şimdilerde gülün dertlisi… _________________________________- tebrik ederin hocam saygınla...
Bendim sensiz olmaz deyip o kokunu özleyen Yakaladığım her fırsatta gül gülüşü gözleyen Sendin böyle olsun deyip böylesini isteyen Bülbülü hiçe sayıp dost bildiklerine yeğleyen Hadi gülüm buraya kadarmış şimdi artık hoşçakal Sen yine dost bildiğin sümbül leylak zambakla kal…!!!
Final harika şiire son noktayı koymuş. Yüreğinize sağlık.Saygılarımla...
içindeki ise “GÜL`ün GÖNÜL YARASI”
Yaralanmış bitmiş harab olmuş sinesi
O da bilmiyor acep nedir bunun çaresi
Dokunmayın O şimdilerde gülün dertlisi…
_________________________________-
tebrik ederin hocam saygınla...