Gelip girdik kapısından, ihya ettik bak hanı, Sevip sevilmekten geçer, gül eylemek dünyanı, Türlü çeşide gark olsan, dolup taşsa her yanı, Gönüller doysun istersen, katıksız ye yavanı...
Sünnetinle meşgul olup, yüceltelim o şanı, Şefaat et ödüllendir, tak canlara nişanı, Yoluna kurban olalım, akıtalımda kanı, Vaktinde selametle, teslim edelim canları...
Bilinç şuurla yürü, yolun çetindir hacı, Mina müzdelife arafat, yoksa olur davacı, Gül bahçene hazan vursa, iman onun ilacı, Kalk ışısın gülsün yüzün, olsada ölüm acı...
Bilmem kaç arife bayram, görecektir bu beden, Bu ruh şimdi çırılçıplak, üryan kaldı bedesten, Sorup dursakta biz bazen, acep nasıl ve neden, Şüphelerden arınalım, şaşmayalım hedeften...
Sağa döndük sola döndük, yanımızda sen varsın, Sen edep haya ahlâksın, sensiz herşey veryansın, Var hikmet himmet eyle, üstümüzden gece kalksın, Sen gündüzle aydınlıksın, sen sabahsın şafaksın...
Silkinelim bu uykudan, artık vucud dirilsin, Havuzunda yüzdür bizi, o günahlar silinsin, Tüm yollar mevlaya çıkar, buda böyle bilinsin, En büyüksün en yücesin, şu hakikât sen birsin...
Hergün öldürüp dirilttin, deneyerek uykuda, Aşkın ateşinle yandık, şavkından fer ver hüda, Kan verensin can verensin, ruh üfledin vucuda, Sen kerimsin rahimsin, sakın etmeyesin cüda...
Bu ne zor bir imtihan, bitirip tüketir hali, Hep şen şakrak görünsede, çok ağırmış vebali, Bir cihanki görülmemiş, bulunmaz hiç emsali, Büyük mimarsın ya Rab, şekli tecellin timsali...
Yüz çevirme kullarından, ne olur al selamım, Biliyorum farkındayım, zor geçecek hesabım, Hedef resulle hak yolu, kesilsede iflahım, Payından bir paye almak, ümidimiz Allahım...
Senden olmak dilekler, gücümüz iman silahı, Boşalttık biz mermileri, yeni günün sabahı, Bir hilâle bin hamal, olmaktır dert ey ilahi, işte sözler işte yemin, hem vallahi billahi...!!!
........ işte YEMiN.....işte YEMiN........ Hem Vallahi.....Hem Vallahi Billahi...!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEMiN..! ( Dini Şiir ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEMiN..! ( Dini Şiir ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüz çevirme kullarından, ne olur al selamım, Biliyorum farkındayım, zor geçecek hesabım, Hedef resulle hak yolu, kesilsede iflahım, Payından bir paye almak, ümidimiz Allahım...
Senden olmak dilekler, gücümüz iman silahı, Boşalttık biz mermileri, yeni günün sabahı, Bir hilâle bin hamal, olmaktır dert ey ilahi, işte sözler işte yemin, hem vallahi billahi...!!!
Senden olmak dilekler, gücümüz iman silahı, Boşalttık biz mermileri, yeni günün sabahı, Bir hilâle bin hamal, olmaktır dert ey ilahi, işte sözler işte yemin, hem vallahi billahi...!!!
Tebrik ediyorum. Çok güzeldi şiiriniz. Bayramınız kutlu olsun. Saygı ve selamlarımla.
Biliyorum farkındayım, zor geçecek hesabım,
Hedef resulle hak yolu, kesilsede iflahım,
Payından bir paye almak, ümidimiz Allahım...
Senden olmak dilekler, gücümüz iman silahı,
Boşalttık biz mermileri, yeni günün sabahı,
Bir hilâle bin hamal, olmaktır dert ey ilahi,
işte sözler işte yemin, hem vallahi billahi...!!!
Yüreğinize sağlık, çok güzeldi.Saygılarımla...