(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVUŞAMADIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVUŞAMADIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KAVUŞAMADIĞIM bakıpda göremediğim, bir sendin kendimi sevdiremediğim...
duyupda hissedemediğim, bir sendin yüreğine giremediğim...
ve gidipde ulaşaşamadığım, bir sendin ulaşabilsem de kavuşamadığım... //////////////////////////////////////////////////////////////////////
şairede, şiirede tebrikler tebrikler, gerçekten kısa öz ama güzel, şiir, şairin içinden geldiği gibi yazılır, söylenir ve bu şairde öyle yapmış, kutlarım şair
gidipde ulaşamadığım zaten ulaşamadığımdır ulaşabilsem de kalbine giremediğim dizesi oturmamış tam manası ile birinden birini söylemek daha akılcı olur bence... saygılarımla.
KAVUŞAMADIĞIM bakıpda göremediğim, bir sendin kendimi sevdiremediğim...
duyupda hissedemediğim, bir sendin yüreğine giremediğim...
ve gidipde ulaşaşamadığım, bir sendin ulaşabilsem de kavuşamadığım... sevgili dilara küçücük akılda kalacak kadar hoş dizelerin var. yüreğine sağlık da yazarken biraz daha dikkat etsen iyi olacak.
ulaşaşamadığım, bu böyle olmayacaktı değil mi? sevgiler.
Selam ve Sevgimle...