-Bu şehrin sürgün yemiş düşlerinde seher vakti ne kadar da güzel kokuyor. Sabır ile bir/hem de.-
Gözlerimin buğulu camlarına akşederken tabiat, Sıyrıldım benliğimden, bürüldüm aşk ile kat kat! Sustum, kalmadı bu halin ardından bende takat.
Üzengisi yitik bir atlının peşinden giderken hızla, Çaldım bestesini hazların, mabeynde ki kırık sazla, Vakit habersizce doldu, özlenen tatlı bir uykuyla.
Aşkın şavkına boyandı, gece lambalarında ki isler, Adım adım uzadı hülyalarımda ki pilesiz etekler, Saatler çekildi yine geriye, fezadan geldi haberler.
Makamında taht bilinen hicrana oturdum namsız, Huzrun maveraünnehirlerini geçtim an da kayıksız, Gölgelerim silindi şehirden, aşka doldum kayıtsız.
Raksında baygın düştüm şehvetli nefsin yeniden, Veba oldu sur, figan ile soydu derimi elimden, Düştü kalemim, kafiyesi çekildi aşkın çeşminden.
Gözlüğüme kan damladı hanesinden yaş inince, Seher nail oldu tevbeme, kuşlar ötüştü dilince, Perdesinde nazarlarım oluştu, namım bilinince.
Ah ile figan eden gönlün intizarında tekrar bayıldım, Sus olma noktasında, susuz kalmış canda kıvrandım, Bir raksı daha semasında aşkı iki gözüm ile kanattım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın şavkına boyandı, gece lambalarında ki isler, Adım adım uzadı hülyalarımda ki pilesiz etekler, Saatler çekildi yine geriye, fezadan geldi haberler.
Harika paylaşımını ve yüregini sevgi ve saygıyla selamlarım arkadaşım..............