Tutunmuştum bir dala Bel bağlamıştım ona gidişiyle Öyle bir esti ki hazan yeli Böldü ruhumu bin parçaya Savurdu savurdu Ferhat gibi dağlara Mecnuın misali çöllere düştüm....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Savruldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Savruldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tutunmuştum bir dala Düşecektim sonbaharda. Onun gidişiyle Öyle bir esti ki hazan yeli Böldü ruhumu bin parçaya Savurdu savurdu Ferhat gibi dağlara Mecnuın misali çöllere düştüm....
güzel şiirini kutlarım değerli dost bunun adı aşk ise adamı mecnunda eder leylada saygılarımla
sakın savrulma arkadaşım sakın.. daima güçlü ve kuvvetli ol yaşam harika , gülmek harika.. hayat ağlamaya hiç değmez hayatın sonunda gideceğiz kıymetini bilelim sevgilerimle..
Oldumu şimdi Nazlı Gül hanım, biz ne güne varız sizi çöllerde bırakmayız arkadaşım merak etmeyin. Her daim yanındayız bu güzel duygu dolu şiirinizi kutlar saygılar sunarım. İyiki siz varsınız...
Adem Güngör tarafından 11/12/2010 3:46:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Guzeldi