aşkın cemresi düşmüş yüreğine görmezsin, her bahar ellerin nasıl erguvan kokar oysa ve ellerin nasıl da can verir can havlinde mısralara...
gök, çöl olmuş sanırsın adımların kırkikindiye kanar da yangınında toprağın şahdamarın; maveraünnehirde atar...
yanında olmasam da bilirim bunları. ada vapurunda mesela, ıssız bir kuytusunda güvertenin unutulmuş bir düş peşindesin. bu; eylül girdabıdır, ayın hüzün yüzüdür hüzmeleri gözlerini kamaştırır. yani, gül sancısıdır bu kasıklarına çöreklenir...
kurumuş gözyaşı nehirleri dolaşır saçlarının kıvrımlarında, alnında yıllanmış bir mendilin kat izleri gibi durur aşkın çizgileri... yüzünün deltası yenik düşer pespaye yalnızlık şarkılarına...
kalemimle kelimeleri güder dururum, yolum hep çıkmazlara ...
tekin değil zaten bu geceler bir yıldız kayar da yakalayamayız, ifşa olur süveyda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
süveyda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
süveyda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
süper bir anlatım farklı tarzınızda dahada işlemiş satırlara gece şiir adına başladı şimdi sabaha uzak saatleri harcamak güzel doğrusu şiirce teşekkürler ve tebrikler saygılar karan
geceye;
gece,
saçlarıma eklenir.
mükemmel bir şiirdi baştan sona...
ama bu aldığım bölüm enfesti...
kutlarım şair...
saygılarımla...