Lacivert gecenin Katran karasına boyandığı bu saatlerde Senden ayrıldığım ana, Ayarlıyorum içimdeki saatleri. Fazla söze gerek yok aslında Durum ortada Sen gittin, ben bittim !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİTTİN BEN BİTTİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİTTİN BEN BİTTİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hep gidişlerinin ardından oldu bitişlerim. Sen gittin ben bittim. Hep üç nokta ile bitti cümlelerim... Sanki devamı varmış gibi sanki bitmeyecek gibi. sen gittin ve ben bittim Gidişlerin ve bitişlerim...sokaklara hüzün yağdı gözlerime acı üstüme kapandı kapılar, ben kapandım içime günlerce haftalarca ağladım kırık bir ağaç dalında,öksüz bir kuş gibi kaldım Sen gittin yüreğimde kanayan şiirler....
masamda sigara izmaritleri kaldı ben kaldım öyle tesellisiz ortalarda birde yıkıntım ....Sen gittin özlemin yüreğimde yokluğun kirpiğimde çoğaldı sen gittin umudum gitti ...gittin işte yarısı sende kaldı kalbimin, yarısı bende ezgili ardında kara bulutlar, kara günler ve her gece ölümler kaldı hasretin kaldı birde ben kaldım öyle deli, öyle divane ortalarda sen gittin ben bittim masal bitti...."