Seviyorum yalanlarıyla ne çok avutulmuş yüreğim ipe sapa gelmez ellerinde...
Ana kokusuyla demlenmiş masallar uykuzamanı dizildi boncuk boncuk göz kapakları inerken Uyudu her istediğinde babasının dizlerinde Erkek adam kıpırdamadı yerinden İnci taneleriyle ıslanan dualar üflendi yüzüne yılları adımlarken Elleri tutuldu düştüğünde ve şefkat sürüldü yaralı dizlerine kan damlarken Beğendiği çiçekli elbise alındı kaşlarına öfke el sürmeden
Kadın oldu bir gün üzerine titrenen tomurcuk...
Saçlarına dokunulmamış baharlar taktı adam Dudaklarına bâkir bûseler... ateşli...
Gözleri görmedi kadının Kirpiklerine asılmıştı göz bebekleri
Ellerini avuçlarında sakladı adam Teninde yağmur serinliğini
Yanağındaki ben’i çok sevdi adam Göğsüne serdi şehvetin cüretkar hallerini
Duvarları soğuktu kadının koynuna sakladı ellerini
Yüreğine şiirler koydu adam harf harf aşkla işlenmiş Bazen uzun bazen kısa ama hayallerle süslenmiş
Yüreği yoktu kadının duyguları kaprislerle küflenmiş
Yıllar geçti...
Uykuyu yitirdi adam gözlerine sıkılmış kurşunlarla Akrep yelkovanla kol kola kemirdi beynini ücralarda Kimsesizdi adam ve dilsizdi artık Konuşmuyordu kendine bedduadan başka
Kadın kendi gibi yüzlercesiyle avutuyordu / kandırıyordu nefsini
Adam son bir gayretle yürüdü gitti Kadını bıraktı geride boğulsun içinde kendi hayallerinin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİ OLMAYAN KADIN/LAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİ OLMAYAN KADIN/LAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söze nasıl başlasam bilmiyorum..şiirini okurken.sanki bir roman yada bir acı hayat hikayesi okudum..ve çok fazla etkilendim..kadınlara olan siteminiz beni üzdü diyemem.YÜREĞİ OLMAYAN ERKEKLER ...DE OLABİLİRDİ..BENİM ACİZANE FİKRİM..inş.kusur etmemişimdir..saygılar ...
adam adam kaldı derken.... hiç çirkinleşmedi mi başarabildi mi affetmeyi... sorgusuzca gerçekten... yoksa anlamak yerine kirletmeyi mi tercih etti düşüncelerin de. inanmıyorum hiç kimsenin en azından tarafından sevilebilen -aşık olduğunu söylediğin- kadının bunları hakettiğine... yoksa sevgi bu mu...?
şiirdeki kadını affetmek ? kendine acımayana acımak ahmaklıktır der büyükler... kirletmek düşüncelerde ? kendini kirleteni ben ne kadar kirletebilirim ki... ben ne yapmışım, neyi hak etmemiş ki şiirdeki kadın da inanmamışsınız o nu anlamadım... ilginize teşekkürler...
Çok şeyler anlatmışsınız giz bir dille.Erkeklerin kadın sevgisi annesiyle başlar ki;en büyük yanılgı budur..Tüm kadınlarda bir parça annesinin şefkatini ve karşılıksız sevgisini arar.Ama bu umuda yolculuktur,sonu hüsrandır...İyi ki yürüyüp gitmiş adam bence, herşeyi geride bırakarak,incinmiş yüreği ve sevdasıyla...Zaman ilaçtır....Tebrikler....ESRA DEREL
Kalabilmişmidir acaba? Belkide adamı adam yapan kadının halleriydi dost.Nedersin? Kadın, kadın gibi kadın olarak kalsaydı, adamın, adam gibi adam olaraka kaldığını bilemezdik. Her şer de hayır vardır misali. Selam ve selametle.
yoktu ki çareler... yoktu hiç bir dem... yaşanacakmış... yaşandı gitti işte... kaybedilenlere yandık kazandıklarımıza bile ağladık... böyle olmasaydı da... biz her şeyi kaybetseydik...
bu hikayelerini ne zaman damla damla eksiltip bitirebileceksin bilmem... ah be arkadaşım bırak artık, bırak sal gitsin şu içini kemirenleri ve lütfen adam adamlığını birde unutarak göstersin...unutsun artık namerdin gelmişini de geçmişini de ve hatta geleceğini de...
Adam adam kaldı....Aynı durumdaki çoğu kadın kadın kalamıyor yazıkki....Adam yalvarıyor,kadın affediyor...Tersi durumda...Dürüstlük her iki cins içinde....Anlatılanı anladım,ama adam yada kadın değil,yapılan yalnış her iki cins içinde olsa.Yürğiniz dert görmesin...saygılarımla....
Aylar geçti...
Kadın yalvardı
ama
adam
ADAM kaldı...