(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNADAKİ BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNADAKİ BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir coşari ile öteki sohbette birbirilerini uyarmakta :) güzeldi beğendim traji komik bi durum sizler yazın biz okuyalım yüreğinize sağlık güzel bi çalışma
Bir iç hesaplaşma, biraz pişmanlık kokuyor biraz da sitem hayata.. İnsanın kendinden başka kötülük yapacağı kimse yoktur sözünü hatırladım şiiri okuyunca..Yüreğin dert görmesin dost, biz hala burdayız..
Valla öylece kaldım biliyorsunuz şiir gibi şiir yazan sayılı şair var.Bu sayfa da şiir gibi şiirlerin olduğu ender sayfalardan.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar.
COŞARİ der bitmez böyle bir ömür Yine de sevenin kalmış çok şükür Terk edip gidenin yüzüne tükür Yeter artık aşk peşinde yoruldun************* selam ve selam şair.Yüreğine ,kalemine derman diledik.
Yüreğine sağlık Değerli Dostum; ustanın elinden çıkınca şiir, ne kadar içsel olursa olsun, bir şey buluyor insan ve ille de şair! Şiirin ustaca akışı ve kurgusu senin ellerinde dize dize örüllmüş yine ve sağlam bir şiir çıkmış ortaya. kutlarım Can Dost. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Hiç şansın kalmamış dostlardan yana
tam gunumuz insanina uyan bu iki satirin anlatilis bicimi ve siirinizin 'butunu' icin kutluyorum sizi efendim.
saygilar.