yüzünden düşürdüğü pişmanlığı yerde toplayan birini gördüm o ara yardım ettim sanırım bu sizin olmalı dedim teşekkür etti rica ettim sevindi
şeyy dedim ayıp olmazsa ve yanlış anlamazsanız tabi.. kimin yüzünden bu pişmanlık dedim sizin yüzünüzden olmadığı kesin dedi burada gülünecek mi dedim kötü bir söze hazırlık yapan bakışlarının arasına girdim beraber sayalım isterseniz belki bin"e tamamlanır ha ne dersiniz..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
icazet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
icazet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fransız, çok değerli bir kalem.dizelerinde hiç bir zaman, şiirsellik aramadığım güçlü bir yazar, iyi bir gözlemci.tüm eserlerinde, çok kaliteli betimlemeler, şiirselik içeren güçlü imgeler mevcut.her yazdığım şiirdir diye bir iddiası yok.her şeyden önemlisi, hiç bir olaya Fransız olmayan ve bilinçli bir şekilde duyarsız kalmayan, nitelikli, kaliteli bir kişilik.tarzından ödün vermeyen, iyi kalpli, çabası abartılı ironilerine rağmen, şiir yürekli.o açıdan şiire girişte, önce Fin hamamını teneffüs ettirip terletir, finalde İskandinav viking tarzı buz patinajı yaptırıp soğuk duş etkisi bırakır.çok doğal.soğan gerçekten çok pahalı, artık garipler masada soğan yerine stokçuların, karaborsacıların maketlerini kırsınlar.
" kütüğü, mermeri yontar şekil verirsin.bundan haberleri olmaz, bu da bi o kadar doğal." yani stilin bu, açık seçik, bunda anlaşılmayacak ne var. yont bakalım nereye kadar.ara sıra keskiyi bile, ucu körelmiş :))
Ne olur bağışlayın haddim sınırlarınca birkaç cümle yazmak istiyorum. Farklı bir tarz deniyorsunuz evet doğrudur ama daha önce okuduğum şiirlerinizi aratır olmaya başladı yeniler ve sanırım bu sürekli hergün yazmakla alakalı bir durum. Kimsenin hevesini kırmak üzmek derdinde değilim ki zaten ben de iyi bir şair değilim, maksat aklımızın erdiği kadar yapıcı yol gösterici olmak, böyle bakarsanız sevinirim. Her şiirin altına harika, süper yazmak yazan kişiyi köreltir hiçbir şey katmaz. Bu şiirdeki cümlelerin yarısını atıp kalanlarla tekrar yazılsa bence daha adına şiir denebilir, bence son kısım soğanlı olan yani inanın hiç mi hiç olmamış, başta tam iyi bir şeyler okuyacağız diye başlayan satırlar sonradan şiir olmaktan çıkmış sıradan basit bir konuşmaya dönüşmüş. Kabalık ettimse affola...
sabahtan başlamıştım ve bir iş nedeniyle yarım kaldı sonrasında ise aynı havaya giremedim
günlük olarak kullandığım sayfa..eskiden beridir böyle..şiir diliyle yazmaktan keyif alıyorum ve her gün yazdığımdan büyük bir kayıp olarak görmüyorum..
kısacası;
doğallığı seviyorum, haliyle doğamız gereği her günümüz bir olmuyor
sanırım kaleme yansıması da böyle..
ben çok teşekkür ederim zira yazılanlar şiir olarak görülüp önemsenmiş ki yapıcı eleştiri almış