Ölüm kokuyor üstüm Anne .
Ne kadar az zamanım kaldığını hesapladım şuan itibariyle otuz saatim ya var, ya yok.
Dalgınlığım gırtlak boyu bir düşüncedir aldı/sardı beni .Yaşadığım yılları düşünüyorum , yada yaşarken yaşayamadıklarımı . Koydum akıl süzgecime yaşanmışları her şey akıp gitti de bir tek acılarım kaldı süzgecimin üzerinde onlar akmamıştı nedense .
Ölüm endişesi ve ümitsizlik, iliklerime kadar işlemiş gibiydi. Kendimce neler hissettiğimi düşündüm. Ölüme bu kadar yaklaşmak, gerçekten zor bir durum.İnsan öleceğini bilse neler düşünür acaba, neler hisseder?Neler yapardı?
Aslında her birimizin, ölüme yaklaşacağı an gelmeyecek miydi? Hayatın karmaşa ve med-cezirleri arasında, ölüm gerçeğini nasıl da atlıyor veya kendimize uzak görüyorduk. Şimdi geçmişimi, arkadaşlarımı, dostlarımı düşünüyorum .
Veya ölümden sonraki hayatı; yani sonrasını... Belki de arkamdan neler düşünüleceğini, konuşulacağını... Halbuki ne kadar çok planım vardı. Şimdi ise, o planları düşünmek bir yana, son saatini nasıl geçireceğime dair doğru düşünme melekesini bile kaybetti ruhum.
Bir ölüm korkusu sardı iliklerime kadar ve sonra düşündüm öldüğümü, cenaze törenimi.Acaba nasıl olurdu cenaze törenim, en çok kim ağlardı acaba yada kimler ağlamazdı.
Yıllardır sakladığım bu illet bitirdi beni, kimselere anlatmıyordum, bilenlerse hastalığımın bu boyutta olduğunu bilmiyorlardı .Ölümle an be an yaşamak çok acı , insanların bana acımasını istemiyordum bundandı söylememe nedenim. Kimse bana acıyan gözlerle bakmasın diyeydi bütün derdim
Ya! Tüh be ölmek için çok gençsin , ay nasıl bulaştı bu illet sana ve acıyarak bakan gözler .İşte bunlar canımı daha çok yaktığı içindi.
zaman; belkide son zamanlarım ...
denizgözlü
YORUMLAR
Anneye sesleniş...Annenin sevgisinde teselli bulma... Anneye sığınma...Annede kendimizi bulma...
İsterim ki;bu yazdıklarınız kurgu olsun. Eğer kurgu değilse de son nefese dek yaşama umudun bitmesin.
Hayat,zayıflara hiç bir zaman acımaz!... Zorluklara karşı direnmek şart bence.
Pazarlarda kanserli(!) bir pazarcı bayanla(BUSE) TANIŞTIM.Hatalığını yenmesini başarmış,hayat doluydu...Sen de neden öyle olmayasın,değil mi?
Selam ve saygılar efendim!..
ayhansarıkaya tarafından 1/18/2011 1:56:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dedi ki ‘’Bir gün daha’’
Çıktım sokaklara,
Yürüdüm güneş altında.
Yapraklar kızıldı.
Genç kadın gülümsedi.
Bir kahve,
Derken sohbet,
Sonra gazete
Olmuş akşam vakti,
Beni bekler sevgili.
Bir kadeh eşliğinde.
Yaşadım o günü
Artık yaşayamayacak adına.
Keske elimden daha fazlasi gelebilse.
Silence
bir yudum aldı kahveden
keşke dedi keşke... güneşin kızıla döndüğünde gün batımını izlemek , bir kadeh eşliğinde, sevgilinin gögsünde...
Şiirini aldım Fenafil ,günbatımında bir kadeh eşliğinde içtim...sevgilerle ,teşekkür ederim değerli yorum ve şiirin için ...Sevgilerimle.