- 1027 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAZO SHOW RADYO YAYINDA...:))))
HAZO SHOW RADYO BAŞLIYOR.....
Efendim hepinizi canı gönülden selamlirem nassanaz canlarım benim birazdan telefonlar çalmaya başlar bakalım ilk dinleyicim kim olacak ahanda çalmaya başladı.
tıtıtıttııtıttıtıttıtıttıtttı,,,tııııııııııııııııtıtıtıttııtttı
-Alüüüüüüü-Kimlen görişim,alüüüü buyrin alüüüüüü
-Hazo hanım merhaba nasılsınız ben gülseren mor biberden
çok tenki edirem buyrin hoşgelmişsiniz gülserenciğim nassıl olam kurben burada bagırıp bagırıp dururem işte sen neler yapırsin gülüm anlat hele..:)))))
- Ay ne anlatayım hazocuğum sabah kalktım ortalığı topladım iş güç aynı kahvaltı felan derken senin programının başlamasını bekledim canım çok komiksin her sabah güldürüyorsun motive oluyoruz valla.
-Çok tenki edirem canım benem benim görevim güldürmek ne edek bizde böyle para kazanırik varmı eyle bedeve iş,para verecek patron değelmi iki gözüm :)))))))
-Varmı benden bir istegin gülüm :)))
-Olmazmı hazocuğum senden bir ricam olacak bizim şu ara sokaklar kardan dolayı çok kötü oldu yürüyemiyoruz hani diyorumda şu belediyeye bir haber göndersen de gelip baksalar :))
-Vaşşş neye kıss çokmu kötü sokaklarınız alla alla o kederde haber saldım gedinde şu sokakları temizleyin diyen ben sorarım onlara dur sen ..
- Birde hazocuğum bir şey daha rica edeceğim ayrıca elektrikler de ikide bir kesiliyor sinir oldum valla bir börek koydum fırına hala pişecek offff yaaaa..:))
-Ne elektriklerde mi kesiliyor yaw bunlar neyen bakmirlerki dağ başımı burası para almayı bilirler vah vah canam benem kıyamam sene demek bööörek pişirdin offff karnım da pek acıktı yawww bak gülüm bir şartla ahanda bene de börek getirirsen ben de elketriklerin gelmesini sağlarım sene oldimi kıssss:)))))
- ah hazo istediğin börek olsun ben sana bir tepsi getiririm sen merak etme
-Vaşşşşşş gördinizmi kurbenler ne keder çok sevenim var piiişşşt çocukler hadi mideniz bayram yapsın sayemde böööörek gelecek stüdyoya heheheheehehh
Tamam gülserenciğim varmı benden bir başka istegin gülim ..
- yok hazocuğum sana kolay gelsin canım.
-çok tenki edirem bak unutma yarına bööregimi istirem.:))))))))))).......
Evet bugünde hiç saplar aramadı yawwww çok ta özlemişem vallah :))))))))
zırrrrrrrr zırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-alüüüüüüüüüü
hazoooooooooo
-alüüüü kimsen loooooo
-hazo ben mehmet yawwww
-vaşşş mehmetsen hemiiii ne oldi kurben neyen aradın sen beni ula çabuk kapat telefoni sen beni şincik bir saat lafa tutarsın
-yok be hazo tutmam merak etme hem aramıyoruz diye kızıyorsun hemde ne diyorsun
-yaw napim kurben her birinizlen böyle uzin uzin konuşirsem diğer dinleyicilerim isyan eder eyle değilmi kurben..
-Hazo çok dertliyim ben sorma
-ula ne oldi anlat hele canam benem.
-ah ah hazo hiç sorma aşık oldum aşıkkkk
-oy oy kıyamem sene kurben kime aşık oldun hayırdır memo :)))
-kızın birine işte ismini veremem hazo çok tatlı
-yaw nasil tatli nerden bilin tatli oldugini tevbe tevbe :))))
-ya hazo tatlı derken iyi biri demek istedim
-yaw eyle desene diyorsunki çok tatli insanlarda bir başka anlayacak eeee sonra
-sonrası şu hazo kız bilmiyor onu sevdiğimi nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ters tepki almaktan korkuyorum :))
-memo ne var bunda korkucak kurben ula tut kolinden deki ona ben seni sevirem ölirem de ona hadeye al çiçek al ne bilem onuda benmi öğretcem sene alla alla gerçekçi ol dökül saçıl işte bayaanlar sever beyle şeyleri eyle değelmi kurbenler:))))))
-hazo iyi güzelde bende o cesaret yokki
-yuhhhhhh sene be yuhhhhhh delikanlı ol bee mert ol cesur ol koçum yürü be kim tutar seni hadi de ona beklirem bak burda canlı yayındasın istersen burdan seslen he ne dersin:))))))
-Gerçekmi hazo duyarmı
- la oglim neye duymasin benim programı bütün dünya dinler sen kimlen yarışirsin beeee
-Tamam sesleniyorum canannnnnnn seni çok seviyorum aşkımmmmmmmm....
-vaş bu ne duygi arkedeş adama bakın yawwww canlı yayında aşkını ilan edirrrrrrr.kısssss duydinmi bak bu deli oğlan seni çok sevir he de ona he de ona hadiii :))))))
-hazo çok teşekkür ederim ohhhhh be rahatladım çok sağol
-kardeşim biz burda boşunamı progrem yapirik alla alla ahanda iyi yaptın kesin seni duymuştir ula dikkat et akşam eve giderken kızın ağabeyinden dayak yemede puhahahahahaahahahaahaahah ..........
Arkadaşlar eğlenelim biraz dedim..ne dersiniz.:)))))
YORUMLAR
Gülşen ERİŞ
SANATTA HER DİL HER ŞİVE KULLANILIR BUNDANDA BÜYÜK KEYİF ALIYORUM ANADOLU İNSANLARIYIZ HEPİMİZ ....