- 183 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
LOGO YARIŞMASI BİRİNCİSİNE 70 DOLAR ÖDENECEK...
BEŞİKTAŞ ANADOLU LİSESİ MEZUNLARI DERNEĞİ YÖNETİCİLERİ LOGO YARIŞMASI DÜZENLEDİ, BİRİNCİ GELEN LOGO SAHİBİNE 70 DOLAR ÖDENECEK.(SON BAŞVURU TARİHİ.14 AĞUSTOS 2023 PAZARTESİ)...
KATILIM KOŞULLARI;
-Yarışmaya değerlendirme kurulu üyeleri ve birinci derece yakınları dışında herkes katılabilir.
-Yarışmaya katılım için bir sınırlama yoktur, yarışmada görevli değerlendirme kurulu üyeleri ve 1. dereceden akrabaları haricinde herkes yarışmaya katılabilir.
-Her yarışmacı en fazla 3 logo ile katılabilir.
-Birden fazla eserle katılan tasarımcılar, her eser için ayrı bir form doldurmalı ve dosyaları farklı isimlendirmelidir.
-Yarışmaya katılmak için belirtilen teknik koşullara uygun şekilde hazırlanmış çalışmanın bulunduğu .pdf uzantılı Logo Teslim Formu Başvuru Formu‘ndaki ilgili alana yüklenmelidir.
-Dereceye giren tasarımcılardan logo tasarımının özgünlüğüne müdahale edilmeyecek şekilde revize istenebilir.
-Tasarlanan logolarda mutlaka Beşiktaş Anadolu Lisesi Silüeti ve BALUMNİ ibaresi yer almalıdır.
-Logo tasarımının CMYK formatında renkli ve siyah-beyaz kullanıma uygun, vektörel bir şekilde (Adobe Illustrator, Corel Draw, Figma vb.) programlarla hazırlanmış olması gerekmektedir.
-Her logo tasarımının aşağıda yer alan PDF tasarım şablonuna yerleştirilerek teslim edilmesi gerekmektedir.
-Dosyalar 6 haneli rastgele bir sayı ve bir harften oluşacak şekilde isimlendirilmelidir. Örn: 123456A.pdf
-Başvurular www.balumni.org.tr/logo-basvuru adresindeki form üzerinden alınacaktır.
-Yarışmacı tasarımını gönderirken başvuru formundaki bilgileri eksiksiz ve doğru bir biçimde iletmekle yükümlüdür.
-Formdaki bilgileri eksiksiz bir şekilde iletmeyen adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
-Başvurular anonimize edilerek isimsiz bir şekilde Beşiktaş Anadolu Lisesi Mezunlar Derneği Yönetim Kurulu’nun kuracağı değerlendirme kurulu tarafından değerlendirilecektir.
-Kurul başvuruların yeterliliklerini değerlendirilecek ve ilk aşamayı geçemeyen tasarımlar sıralamaya alınmayacaktır.
BEŞİKTAŞ ANADOLU LİSESİ MEZUNLARI DERNEĞİ LOGO YARIŞMASI ÖDÜLLERİ;
Birinci’ye.70 Dolar,
İkinci’ye.20 Dolar,
Üçüncü’ye.10 Dolar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.