- 828 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
DAVETSİZ MİSAFİR
DAVETSİZ MİSAFİR
Oğul: Erkek evlat / kanından kan, canından can.
Oğul: Ana arıya uyup kovandan ayrılan arı grubu.
Oğul balı: Oğul arılarının yaptığı beyaz bal. En saf, en değerli doğal besin…
Oğul ile balı özdeşleştirirsiniz çoğu zaman. Çok yakıştırırsınız birine.Öyle ya; iki dünya tatlısı.
Bazı konularda empati yapmak zordur. Yapamazsınız bir türlü. Yaşamak gerek sanırsınız. Yaşandığında ise keşke yaşayacağıma ölseydim dersiniz.
Misafirinizle birlikte oğlunuzun evine yemeğe davetlisiniz. Veya öyle sanıyorsunuz. ( ! )
İçeri giriyorsunuz, eşiniz ortalıkta görünmüyor.” Baban gelmedi mi ” diyorsunuz,
” arasana…”
Oğul : “ zaten sizi çağırmamıştık ki ” diyor. “Sadece misafirleri bekliyorduk.”
“ Şaka mı? ”der gibi bakıyorsunuz yüzüne oğlunuzun. Ciddi olduğunu yemekten sonra daha iyi anlıyorsunuz ve gerçekten davetsiz misafir olduğunuzu…
“ Karım yemek yetmez diyordu, arttı bile. Bak, babamın hakkı kaldı. ”
Misafirle birlikte gelmişsiniz. Onları öylece sofrada bırakarak çekip gidemezsiniz. Lokmalar boğazınıza dizilir, yutamazsınız.Donar kalırsınız.
Binlerce çekiç inmeye başlar beyninize. Oğul- bal- oğul- bal- oğul- bal- oğul- oğul- oğul….
YORUMLAR
Yüreğiniz ne kadar çok acır bu sözleri işitince hele de evlattan ...Başkalarının söylediği bir yere kadar incitir de evladın bir kırıcı sözü yüreğini paramparça eder .Dünyanızı karartır...Rabbim cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin...Onlar bizim yarınlarımız...Ardımızda bırakacağımız mirasımız ...Çok etkileyici bir yazıydı Naime Hocam yüreğinize sağlık...Kutlarım...Sevgi ve saygılarımla...
Bir akraba...
Yakın bile olsa... O davet etse ve sonra da:"Sizi çağırmamıştık, yanlış anladınız galiba, niye geldiniz" dese...
O kadar etkilemezdi..
Oğul olunca.. Etkisi neye benziyor, tarifi bile zor!
İnsan geldiğine, gelmişine!
Etkiliydi çok..
Tebrikler Öğretmenim.
GÜNEŞİ UYANDIRAN
ZEYBEK HOCA
Günaydınlar..
Selam ve sevgi ile..