- 691 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yıldırım AKÜ!
Merhaba.
Bu gün Ülkemi değilde,tüm Dünyayı enerji darboğazından kurtaracak projemi sizlere sunmaya karar verdim.
Gerçeklik değeri ne kadar vardır onu bilemem.Ama ben bu fikirlerimi yayınladıktan sonra halen yaşıyorsam demek ki,çok da önemli değillermiş deyip, gülüp geçeriz olur biter.
Şimdi şöyle bir düşünün,düşünürken de,koltuğunuza yaslanın ve gözlerinizi kapatın.Yağmurlu bir havada çakan şimşekleri ve düşen mi,yoksa yeryüzünden çıkan mı tam bilemediğimiz yıldırımları düşünün.Kuvvetli bir yıldırımın enerjisinin ülkemizi bir yıl idare edeceği hesaplanmış.O kadar da önemli değil zaten.Nasılsa boşa atılan bir sürü yıldırım var.Ne kadar gerekirse o kadarını yakalar,kullanırız.Şimdi düşünün çok büyük bir alanın batarya haline dönüştürüldüğünü.
Nasıl yani dediğinizi duydum,saklamayın.Arabanızın aküsü,cep telefononuzun bataryası veya kuru pilleri göz önüne alın.
Doldurduğunuz müddetçe ve içinde ki,karbon ve kurşun elementlerinin asitli karışımlarının ömürleri müddetince bize gerekli enerjiyi sağlarlar.Böylesine büyük bir alanı batarya haline dönüştürsek ve istediğimiz bulutları aşılayıp yağmur yağdırıp,gerekli yıldırım ortamını yakalayıp, yapmış olduğumuz bataryaların ihtiyacı olan sarjı yüklesek ve ihtiyacımız olan elektirik enerjisini buradan temin etsek,fena mı olur.Bence hiçde fena olmaz,aksine ucuz enerji sayesinde Uzakdoğu’da ki çekik gözlü sanayicilerle rekabette Dünya birinci liginde final oynarız.Bu batarya alanına nasıl yıldırım düşürürüz diye de düşünmeyin fazla.Çünkü ileri teknelojilerde düşen veya çıkan yıldırımları yakalayan paratonerler sayesinde ve bunlara bağlı yüksek gerilim kabloları ile istediğimiz yere nakil ve depo edebiliriz.
Benim kafama takılan bir soru da şu:Nasa Uzaya gönderdiği araçlarda neden hala petrol kullanıyor?Uzay aracını fırlattın, Atmosferin çeşitli katmanlarından geçirdiğin anda ki,sürtünmeyi ve yanmayı önlediğin anda ki,mantığı tersine çevirip o anda oluşan enerjjiyi itmek yerine bünyende muhafaza etsen,Mars yolcuğunda yakıtsız kalmazsın en azından.
Neyse canım nasılsa,bizim Üniversitelerde ki,çok bilmiş avanta Proföserlerin yerine gelecek olan yeni nesil bilimadamları Ülkemizin Uzaya göndereceği uzayaraçlarında bunu düşüneceklerdir.
İşte benden şimdilik bu kadar.
Bu yazıdan sonra benden haber alamazsanız bilin ki,petrole dayalı ekonomilerle yönetilen ülkelerin istihbarat ajanları beni susturmuşlardır.Şaka bir yana,neden biz Cenevre’de ki Bingbang çalışmalarına ortak olmuyoruz da,sadece gözlemci olarak katılıyoruz,anlamış değilim.Atlas Projelerinden çok Atlas bebeklerle uğraştığımızdan mıdır,nedir!Ama Suud Krallarını otel odalarında karşılamayı biliyoruz.
Bu yazımı okuma zahmetine katlanan tüm insanlara teşekkürlerimi sunarım.
Ruyabahcesi
YORUMLAR
İşte benden şimdilik bu kadar.
Bu yazıdan sonra benden haber alamazsanız bilin ki,petrole dayalı ekonomilerle yönetilen ülkelerin istihbarat ajanları beni susturmuşlardır.Şaka bir yana,neden biz Cenevre’de ki Bingbang çalışmalarına ortak olmuyoruz da,sadece gözlemci olarak katılıyoruz,anlamış değilim.Atlas Projelerinden çok Atlas bebeklerle uğraştığımızdan mıdır,nedir!Ama Suud Krallarını otel odalarında karşılamayı biliyoruz.
Bu yazımı okuma zahmetine katlanan tüm insanlara teşekkürlerimi sunarım.
Ruyabahcesi
kutladım saygımla...