ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Aşk, kalbimizin saygısız misafiridir. Bize sormadan gelir bize sormadan gider. CENAP ŞAHABETTİN Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
serin mavi

serin mavi

22.6.2014 15:10:46

"Sanadır tüm aşk/ım
nere baksam sen varsın
gözümden bakan sen
yüreğimin tek aşk/ı

düşmedim dünyasal tuzaklara
düşmedim senden yanı dar/a
hiç gitmedin içimden uzaklara
inandım hep senli var/a

alma benden gül çehreni
alma benden bendeki seni
vardırma beni tuzaklara
sakın atma beni uzaklara..."

beşeri sevgilerden...hayallerden...aşklardan ve sevdalardan yorulmuş,vazgeçmiş,tiksinmiş ve gına gelmiş bir ruh hali betimlemesi...

Öyle ya,Mevlana,ne diye ecel gecesini düğün gecesi,diye tanımlamış...gerçekten de şairem,fani dünyanın fani ilişkileri ve sevgileri gönülleri tatmin etmiyor...Gerçek aşka kurulu yüreklerden hep feryat-figan geliyor...her şairin şiir defterini sıksak,hep gözyaşı ve ayrılık damlıyor...

İnsanoğlunun hamurunda ebedi hayatı arzulama çekirdeği var...fani aşklar ve fani dünya tatmin etmiyor insanoğlunu...ebedi hayata sonsuz bir arzu var doğamızda ve ondandır sanırım Baki olan Allah'a niyazlarımız....işte hepimizin geleceği son durak ve siz bunu bizim yerimize mısralara dökmüş ve Yaradanla muhatap olmuşsunuz...

Tebriklerim,tüm yüreklere tercüman olan HU deyişlerinizdeki ihlasa,avazlarınıza ve güzellikleredir...selam ve saygılarımla can...

Şiir Bilgi

KARDELEN'NİNİM

KARDELEN'NİNİM

AŞK İLE HU...


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.