ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Aşk, kalbimizin saygısız misafiridir. Bize sormadan gelir bize sormadan gider. CENAP ŞAHABETTİN Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
Yadigar Ünver

Yadigar Ünver

13.7.2013 13:21:53

aşkın denizine çırılçıplak girilir
o sular ki ateş
ateş ateşi söndürür mü
küllerine kadar yanmaktır aşk !

Aşka niyet edilmişse bir kere,her yer ateş her şey kül.''HER' in belgisizliğinde belli her hal.Velakin,ateşin ateşe kahrı olur mu,aşığa külde gül olmanın sırrı sorulur mu..!
Küllerine kadar yanıp da yanmamaktır aşk.

Cennetin sekiz burcunda yanmak:Cennet-i âlâya aşksız gidilmez değil mi üstadım...!

Anlatmak başka ,yaşamak başka...(B) AŞK a sözüm yok üstadım.
Sözüm aşk/a/tan uzak olanlara.AŞKsızlık ölüm hali değil de nedir?Varlık bir şekilde aşka değer ve değerlenir.

Aşk,gönül defterinde gül kurusu:Aşka dökülen ummanlarda yanmak yunmaktır aslında.Arınmaktır cümle artıklardan ve çırılçıplak girelen aşk denizinden baştan ayağa aşk olarak çıkmaktır .Kuru bir gül olsa da kalan halden memnuniyet var ortada.Zira aşk,onun getirdiğine râm olmaktır.

Ah üstadım,yazdırdınız bana.
Gönlünüze,kelamınıza ve kaleminize bereket.
Tebrik ,teşekkür ve dua ile...

Yadigar Ünver tarafından 7/13/2013 1:35:39 PM zamanında düzenlenmiştir.

Yadigar Ünver tarafından 7/13/2013 1:36:10 PM zamanında düzenlenmiştir.

Şiir Bilgi

e d i b / a h m e t

e d i b / a h m e t

"aşkın ateşte dansı"


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.