ÜYELİK GİRİŞİ ÜYE OL
Anasayfa Şiirler Forum Etkinlikler Kitap Nedir? Bicümle Tv Müzik Atölye Arama Blog İletişim Yazılar
Giriş Yap Üye Ol
Aşk, kalbimizin saygısız misafiridir. Bize sormadan gelir bize sormadan gider. CENAP ŞAHABETTİN Paylaş
ANASAYFA
ETKİNLİKLER
NEDİR?
TİVİ
BLOG
BİCÜMLE
ATÖLYE
ARAMA
RİHME

RİHME

1.4.2010 00:03:11

Hepimiz bir imtehana tabi tutuluyoruz bu dünyada...
Aslolan sabır ve şükürdür sadece inan.

Hz. Eyüp Aleyhisselamın vücudu kurtlandığında, canı yansada hiç ama hiç şikayetci olmadı... Hatta vücudundan kurtlar yere düştüğünde alıp tekrar yaralarının üzerine koyan ve beni size Mevlam rızık kıldıysa ayrılmayın benden diyen Yüce bir Peygamberdi "O"
Taki Yüce ALLAH tan aldığı nida ile sükuta eren bir zatı muhterem.
Yüce ALLAH buyurdu ki, Eyübe;
- Ey kulum ne ediyorsun sen. O kurtları sana yollayan benim. senin bedeninden rızıklanmalarını söyleyen benim.
Şimdide yemeyin diyorum, seni terk etmelerini istiyorum onlardan, niye alıp kendi üzerine koyuyorsun tekrar. Onlar seni yemezler emrimi aldılar. Yoksa sen bana asilik mi etmek istersin.
- Haşa der Eyüp Aleyhisselam, Haşa Ya ResulALLAH.
Sen emret ben yolunda öleyim.
- O zaman bırak kurtları senden gitsinler, der Yüce ALLAH...

Yani dost şair, Rabbimin neyi ne zaman vereceğini vede ne zaman alacağının hükmi kararı ondadır.
Sakın olaki isyan etmeyesin... Her daim ve her vakit hem dilden hem gönülden Haktan Hakkını Hakkıyla isteyesin.
"HAKKIMDAN HAYIRLISINI BANA NASİP EDEN ALLAHIM, YİNE EN GÜZEL NASİBİNİ BENDEN ESİRGEME" diye Dua ve Niyazda bulunasın...
Bilesin ki, dua senin Rabbinden istediğinden çok Rabbinin sana buyur demesi ve isteklirini yerine getirmesidir.

Hayırlı şifalar diliyorum Dost şair. Yüce ALLAH yar ve yardımcın olsun her daim.

Bir hastalığı bu kadar güzel anlatır bir şair. Güzeldi şiir.

Selamlar.

Şiir Bilgi

Kiraz Çiçeği

Kiraz Çiçeği

Sağ bacağım...


Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.