Bırakın dünyayı kendi haline, Ďüşürmeyin bizi dünya diline, Ateşle oynanmaz böyle biline Düşmana kapıyı kapatın artık. - İnsan olan yakmaz kendi canını, Akıtmaz dost ise kardeş kanını, Can pazarı almış her bir yanını, Düşmana kapıyı kapatın artık. - Yurdum gençlerine kıyım olmasın, Akan kanlar ile yollar dolmasın, Geride kalanlar saçın yolmasın, Düşmana kapıyı kapatın artık. - Devler silahını nerde satacak, Bize dost görünüp ateş atacak, Kardeşi kardeşe düşman yapacak, Düşmana kapıyı kapatın artık. - Yurdumun yolları tarumar harap Nice gençlerimiz yollarda turap, Güzel günler bize olmadan serap Düşmana kapıyı kapatın artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPATIN KAPILARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPATIN KAPILARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden kutlarım,günümüzle özdeşleşmiş bir şiir,hece vezni ile yazılmasıda ayrı bir güzellik katmış,yüreğinize sağlık..."Uluyu uluyu sürüye kurt getirdi" bizimkiler.Selam ve saygılarımla..
duyarlı yüreğinizi, güçlü kaleminizi yürekten kutluyorum melek hanım kardeşim,yürek sesiniz var olsun içeriği dopdolu güzel bir şiir okudum duygulanmamak elde değil her gün canımız yanıyor.içimiz kanıyor bu zihniyeti bozuklar çocuklarımızı kurban ediyorlar resmen, kendilerinin çocukları da ya asker kaçağı ya da.çürük raporlarla.hırsızlığa devam ediyorlar yalakalık yapıp keyifle geziyorlar..sözün bittiği yerdeyiz bu millet koyun gibi olmuş her şeye boyun eğiyor evi de yansa oğlu da ölse vatan sağ olsun...?..hangi vatan sağ olacak ışiti koruyor bir yanında kendi elleri ile terörü devlet töreni ile şarkılarla danslarla bu vatanın her şehirinde silahları ile cepaneleri ile soktular,bir yerde, bir patlama olunca hemen anında canlı bombayı buluyorlar,baaaaak hemen buldum diye milleti kandırmasını da biliyorlar.neden uğur mumcunun faili bulunamadı,neden diyarbakırda öldürülen baro başkanı avukatın faili bulunamadı.değerli hocam konuşulacak çok şey var da....?.selam ve saygılarımla efendim.sonsuz hürmetlerimle...........
Yeter artık yeter, sabır çatladı Bitti diyordunuz,terör hortladı Kaya bile duramadı patladı ......Şu olup bitene, göz atın artık ......Düşmana kapıyı kapatın artık........Aşık Lüzumsuz
KUTLADIM DEĞERLİ KALEMİ VE ESERİNİ Gönlüne, ömrüne bereket Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile...