(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH C.C BELASINI VERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH C.C BELASINI VERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinizden akan nehir hiç kurumasın Sevgililerimle kalemin daim olsun efendim yürekten kutluyorum çok güzel dizelerdi bir solukta okudum kaleminizin mürekkebi hiç kurumasın saygılar diliyorum tüm şiir seven yürekler
amin dost gerçekleri görmek gerek kör gözle bakmadan yıllarca bu durum var binlerce öğretmen çocuk yaşlı imam kadın demeden katlettiler içimize silah dayatarak zorla oy zorla taraf tuttular bir sor araştır bakalım bu işin başındakiler hangi ırk tanlar Kürtleri de Türkleri de yok ediyorlar din baltalanıyor kuran kurşunlanıyor ama bizim korkak ve salaklar hala onlara çanak tutarlar uyanma vakti gelmedi mi bizler bir ve bütünüz zira ümmetiz bu da kardeşlik demek...o çocuklara hala o işareti yaptıran kim acaba hem suçlu hem güçlüler Allah beterlerinden saklasın kal esenlik içinde...
Kadri ağabeyimin yorumuna aynen katılıyorum. O çocukları hem o hale getirip hemde çocuklar üzerinden propağanda yapan terör örğütü pkk yı nefretle kınıyorum. Kürdüyle Türküyle bu vatanda yaşayan 77 milyon insanıyla artık uyanma vakti. At'ı alan üsküdarı geçmeden, emperyalis ülkelerin kapısında mülteci durumuna düşmeden, özümüze dönme vakti.
Merhaba kardeşim.yapılan zulümler yetti artık. güya kürtleri koruma amacıyla yaptıkları bu kötü saldırılarda kendi soydaşlarını ,çocuklarını öldürüyorlar.yazık değil mi o çiçeklere?.açaçaklardı belki de en güzel sevgi tohumları saçacaklardı ötelere berilere.bunlar türk te olamaz ,kürt te olamaz.boyunlarında çoğunun haç var zaten. çocuklara uzanan eller kırılsın.kökleri kurusun en yakın zamanda inşallah,amin.çok güzel bir dörtlüktü ama çok anlamlıydı.kutluyorum,selamlar.
Her resim karesi canımı acıtsada,Ne güzel demişsiniz ve yürektek katılıyorum.Yüce rabbim ne bilirse onu yapsın.Bu mısraları yazan,parmakları,şiiri yazdıran yüreği Canı gönülden kutluyorum.Duygularınız,Başarılarınız daim olsun,Yazan kaleminiz ve mürekkebiniz tükenmesin, şiirleriniz hep var olsun,bizimle,bizlerle olsun.Sevgi ve saygılarımla