(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GURUB EDERKEN GÜNEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GURUB EDERKEN GÜNEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mehmet Hocam, Teşekkür ediyorum. Samimiyetle sayfamı takip edip beni yüreklendirmenizden dolayı müteşekkirim. İade-i ziyaret hususunda kusurluyum. Lütfen bağışlayınız. Kalbî selâm ve dua ile...
Sağ olasın Arif Hocam. Teveccüh ile sürekli sayfamı ziyaret ve yorum bırakmandan dolayı müteşekkirim. İade-i ziyaret kusurlusuyum. Lütfen bağışlayın. Kalbî selâm ve dua ile...
Senin şiirlerinden alınacak çok mesajlar var. Allah razı olsun her yazdığın beyit hem dünya hem de ahiret hayatı ile ilgili eşsiz nasihatlarla dolu. Biz buna günümüzde rehberlik diyoruz.
Bunun yanı sıra bu tarzda yazmak isteyenlere ilhamlarla da dolu.
Sami Hocam, Allah(C.C.) kalbimizde olanı zaten biliyor. Niyet hayr olunca âkıbet de hayr olur diye inandık. Hakk emri vaki oldukta arafta kalmamaktır dileğimiz. Resulullah, makamını bildiği halde günde yetmiş kere tövbe ettiğine göre, biz ne yapmalıyız? Bunun idrakinde olarak yazdıklarımızda insanları doğru olana davet eden mesajlar bulunmalı diye düşünüyorum. Elimden geldiğince de dinimin gereklerini, millet olarak yaşantıma uygulamam gereken esasları okuyucularıma anlatmak emelindeyim. Becerebiliyorsam bahtiyarım. Sizinle yüz yüze görüşmek, tanışmak kısmet olmadı ama inşaallah birbirini sanaldan en iyi anlayan insanlardan olduğumuzu sanıyorum. Halisane olarak siz nasıl ki olaylara objektif yaklaşıp doğrusunu insanlara bir müslüman türk idraki ile anlatmaya çalışıyorsanız, ben de aynı duygu ve düşünceler ile hareket ediyorum. Herhalde birbirimize olan ünsiyetimiz de buradan kaynaklanıyor. Rabbim, daim eyleye.. Kalbî selâmlarımı ve sıhhat dileklerimi iletiyorum.
Hoşa giden, haz veren kurgu becerisi sergilemekte.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...