Sormayın diyemem kara bahtımı, Saray mı sandınız gönül tahtımı, Yarıda koysa da benim ahdımı , Bu kalem nefreti , kini yazamaz. - Gülle yaklaşırsan dikeni batmaz, Kapılar açıkken ayazda yatmaz, İnsan sevdiğine acı yaşatmaz, Bu kalem nefreti, kini yazamaz. - Her gören kendince yağıp esiyor, Bilmeden derdimi ahKâm kesiyor, Kanayan yarama tuzlar basıyor, Bu kalem nefreti , kini yazamaz. - Dostlarım bilemez bana ne etti, Gülmeden şu yüzüm ömür de bitti, Her biri acılar ekip de gitti, Bu kalem nefreti, kini yazamaz. - Tatlı laflarını bana düzerdi , Ceylan bakışıyla beni süzerdi, Seneler geçtikçe beni üzerdi, Bu kalem nefreti ,kini yazamaz. - Güzel bakmak gerek diye inandım, Sevginin dilince kandım ,kanandım, Yıllarca sevdanın narında yandım, Bu kalem nefreti ,kini yazamaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU KALEM YAZAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU KALEM YAZAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Salih bey . Öneri ve dikkatinize teşekkür ederim. Kendini bilmeye Halil Güvenbaş bu şiirimi ve de AKIL MI KALDI BİZDE "şiirimi kendi şiiriymiş gibi kendi adına paylaşımda bulunmuştur. Emek hırsızı. Çok teşekkür ediyorum. Selam ve saygılarımla.
"Güzel bakmak gerek diye inandım, Sevginin dilince kandım ,kanandım, Yıllarca sevdanın narında yandım, Bu kalem nefreti ,kini yazamaz".
Evet şaire'm "bu kalem nefreti kini yazamaz" yazmasın tabiki,isterizki her sorun kalemle halledilsinde savaşlar olmasın.Hece veznine sadık kalmanız şiiri güzelleştirmiş ve keyifle dinledim.Yüreğinize sağlık selam ve sevgilerimle..
Sormayın diyemem kara bahtımı, Saray mı sandınız gönül tahtımı, Yarıda koysa da benim ahdımı , Bu kalem nefreti , kini yazamaz. Kaleminize sağlık sevgili can şairem harika şiirinizi kutluyorum .Selam ve Saygılarımla..
sevmek her insana nasip edilen en güzel duygudur sevmekten pişman olmamak da gayet tabii olmalıdır öyleyse gidene el sallamak gerektir, inceden kutlarım
Sonsuzufuk tarafından 1/4/2016 4:03:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah ablam biz nefreti kini yazamayiz ama onlar bedenimize ruhumuza ve gözlerimize işlerler yinede haklısın biz kötü olamayız allah görsün ablam hesap günü yakın yüreğin var olsun
kin ve nefret yazan kalem şiir yazamaz usta.? eğer yazarsa o kalem. kalem seni parça parça kırarım demiş.aşık gülabi... çok güzeldi şiiriniz melek hanım kardeşim,yürek sesiniz var olsun efendim.selam ve saygılarımla..
Farklı bir içerik, Harika bir anlatım. Umarım., hak ettiği değer verilir. Ve umuyorum ki, çok daha mükemmel eserlere imza atacaksınız, yolunuz açık olsun şairem..
dili geçmiş zaman aslında ağladığımız bir kaç kırık anı sadece hatırladığımız hayatın amacı sevmek ve sevdirebilmek gerisi sadece çelik çomaktır oynadığımız
sevgili şairem çok güzel bir şiir okudum sayfanızda.yürekten kutluyorum.daha nice güzel eserlere inş.sayfamda beğeni ve yorumunuzu bildiriler de görüyorum çok teşekkür ederim.ancak okuyamıyorum.çünkü yorum kısmında görünmüyorsunuz.ben anlayamadım acaba neden:)sevgilerimle...
yooo hayır engel de değilsiniz şairem.bende anlayamadım nedenini. bir kez daha böyle oldu.ama sorun nerde çözemedim.siteye bu durumu ileticem.sanırım aydınlatırlar beni.sevgilerimle...
Bu şiirinizi ve başka şiirlerinizi sahiplenmişler, bir göz atın.