On bir Eylül İki bin bir Kamikazeler bu sabah Newyork’un kâlbine saplandı Sanırım Üçüncü Dünya Savaşı başladı Bedenleri alev sarmış; ıslandım, üşüdüm Göğsüne yaslanıp On gün öncesini düşündüm... .. Dünya Barış Günü’ydü Sevgilim Dolunay Lâl rengi bir şişe şaraptı aşk Yürek mahzeninde yıllanmış ’Kavanoz dipli dünya’ Bir kez daha çatladı...
Yeni Kıta’nın kıyılarında Vurmuşlar Pentagon’u Çeliğin eriyip aktığı yerde Yepyeni bir oyun ’New War’ Yeni Savaş! .. Irmağın kıyısındaki kurdun Suyunu bulandırmış Alt yandaki koyun! .. Her şey kurtlara emanet Bir kez daha ne yazık ’TARİH TEKERRÜRDEN İBARET!’
-II-
Hava nasıl da bulanık İkiz Kuleler’in içinden Çık çıkabilirsen Kurtlar çok uyanık; Karda kışda kıyâmette Yüzlerce, binlerce ceset Çiğnenirken mayınlar Düşlerin hasat mevsimi Bu misket başka misket!!!
Afganistan dağlarında Kefenler biçiliyor Kim can,kim patlıcan Onlar bilir yalnızca Bilinen; her zaman Onlarınki tatlı can!!! .. Bubilerle baby’ler paramparça Yapay doğruların fırtınasında A B Devrileceksin bir gün Gömüleceksin sulara Ama bütün kıta; Bir gün mutlaka!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ DÜNYA MİLADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ DÜNYA MİLADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes biliyor...Aslında kurtlar uyanık değil pek, her yerde aynı bayat numaralarla devran sürüyorlar...Eksiklik - zayıflık; bütün milletlerin işbirlikçilerce binbir parçaya bölünmüş olması...
Ama zulümün-gecenin-karanlığın da bir miadı var...
Savaşı kimin başlattığını anlamak için,o gün DÜNYA TİCARET MERKEZİNDE YÜZLERCE YAHUDİ ASILLI İŞYERİ SAHİBİ OLDUĞU HALDE NİÇİN ÖLENLERİN ARASINDA HİÇ YAHUDİ OLMADIĞINA BAKMAK YETERLİ OLACAKTIR.
B
Devrileceksin bir gün
Gömüleceksin sulara
Ama bütün kıta;
Bir gün mutlaka!!!
YÜREĞİNİ VE USTA KALEMİNİ KUTLUYORUM SAYGILAR SELAMLAR ÜTADIM ....