(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK HERKESE GÖREDİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK HERKESE GÖREDİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk herkese göredir kimisi için bir anlam ifade etmez kimisi için aşk ona yetmez bir ömür boyu sevenler için tabi...
bir gün kapınıza getirilen bir çuvala benzer birazda aşk içinde ne olduğunu anlayana kadar iş işten geçer... artık bu saatten sonra benim için hiçte anlamlı değil aşk meselci... eskilerde kaldıo.... sevgiler dostum asma şiir mükemmel...
AŞK,AŞK hayatımızı bütünüyle etkisi alan en büyük kasırga, aşımızda,ekmeğimizde, içtiğimiz suyumuzda, aldığımız nefeste kısacası hayatımızın bütününde aşk heryerde ve her anımızda. Aşk ve sevgi her canlının doğasında var olan bir duygudur. Kimi dolu dizgin yaşar, kimleri içinde tutar, kimileride dile bile getirmez ama hepsinin yaşadığı aşktır işte aşk.... Duyguyla yazılmış,sade bir anlatımla kaleme alınmış güzel bir şiir olmuş kutlarım şairimi..... Yüreğinize ve kaleminize sağlık.... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
Aşk'a ne yazılsa az, ne söylense yetersiz. Bizi asırlardır kollarında taşıyan aşk'ı tarif, sözcüklere yetmeyen tanımsız ve imkansız bir ölümsüz yıldız... Tebrikler...