(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neye üzüldüğünü bilmeden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neye üzüldüğünü bilmeden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu işin peşini bırakmıyacağım arkadaş. Konomuz Türk edebiyatı. Şair arkadaşlarımızın rkumuzları ecnebi. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu. Türkçemizin dibi mi çıktı arkadaş?
Merhaba ; öncelikle yapmış olduğunuz yorumdan ve düşüncelerinizi açık yüreklilikle ifade etmenizden dolayı teşekkür ederim. Günümüz gençlerinin bir özenti uğruna türkçemizi katledip farklı terimler kullanarak sözde avrupai çağdaşlık ki bu bana göre en büyük yobazlık aile yapımızı kendimizi ifade edebilmemizi zorlaştıran özenti kelimeler ve terimler kullanarak yabancılaştırılmaya çalışılan türkçemizden dolayı büyük bir üzüntü duyduğumu bilmenizi isterim.
Fakat sizin şiirden çok benim kullanmış olduğum rumuzun eleştirisini yapmış olmanız beni derinden yaralıyor unutulmamalıdır ki türkçemizde farsçadan osmanlıcadan fransızca ve ingilizceden kelimeler yada terimler kullanıldığı ve bu ifadeler ile şiirler yazıldığı bilinmektedir.
Yanı sıra yapmış olduğunuz yorumda kullanmış olduğunuz terimler arasında imla hatalarının olmasıda sizin türkçe kelimeler kullanırken ne derece önem gösterdiğinizi kanıtlıyor olsa gerek umarım bu bir klavye hatasıdır, kullanmış olduğum rumuzun bir bütün olarak ele alındığını düşünürsek herhangi bir dilde karşılığı olmadığını göreceksiniz.
Karanlıklar içerisinde kaybolacak gençliğin, İçten içe eriyip gideceksin neye üzüldüğünü bilmeden, Utkun tutulacak ağlayamayacaksın yaş akmayacak gözlerinden, İçinde ki karanlık bir odaya mahkum edeceksin kendini, Toz tutmuş bir kitap gibi ya çürüyüp gideceksin rafta beklemekten, Yada içten içe eriyip tükeneceksin neye üzüldüğünü bilmeden.