SESSiZ SOHBETŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Mehmet Sağlam;
Merhabalar Mecit Aktürk Bey, teşekkür ediyorum bu güzel şiir ( manzum hikaye) için. Ayrıca tebrik ederim. Anlatım özellikleri ve içeriği açısından oldukça başarılı bir manzum hikaye olmuş. Biçim olarak başta ve sonda birer beyit aralarında ise 8 adet dörtlükten oluşuyor. Hem söyleyiş ve anlatım hem de akıcılık ve ahenk bakımından çok güzel bir manzum hikaye. Manzum hikayelerde konuşma cümlelerine sıkça yer verilebilir. Siz de konuşma cümlelerini oldukça güzel, başarılı kullanmışsınız. M. Akif bu türün en güzel örneklerini veren şairlerimizden. Sizin ürününüzde de onun manzum hikayelerinde olduğu gibi anlatılan olay, kişi ve mekan-çevre ile ilgili kuvvetli tasvirler var. Gerçekten bu türün çok güzel bir örneği olmuş. Beğenerek okudum. Tebrik ediyorum. Kaleminizin gücü daim olsun. Yüreğinize sağlık. Tekrar görüşmek dileğiyle selamlar... Şiirdiller AKADEMİSİ ve Şiirdiller LOBİ Atölyesi’nden.
Gam derip dertlerden gezerken üzgün
Bir pîr-i fâni’ye rast geldim bugün. . Gülen gözlerinde gölgeler gördüm. "Oğlum" dedi...Sustu, gözleri doldu Gecenin koynunda gözden kayboldu... Mecit Aktürk |
Söylenenden ziyade söylenmeyenler zorladı insan yanımızı.
Güzeldi söyleşi ve anlatım Mecit Kardeşim kavi kaleminde.
Hem hoş geldiniz sayhanıza, aramıza.
Azım çoğumdur diyerek, sizi yeniden burda görmek beni ziyadesiyle sevindirdi.
Selam ve dua ile.