Martılar Boğaz’da çığlık atıyor Sen beni bırakıp gittiğin için Çamlıca ağlıyor güneş batıyor Sen bana elveda dediğin için
Bu akşam başıma felaket geldi Azrail canımı bin defa aldı Ayrılık kararın ecelim oldu Sen bana elveda dediğin için
İçimde öyle bir derin duygu var Seni seviyorum İstanbul kadar Yıkıldı Kadıköy, yandı Üsküdar Sen bana elveda dediğin için
Esti hasret yeli nefesi kesti Sahiller, caddeler hayata küstü Koptu kıyametim bu akşamüstü Sen bana elveda dediğin için
* Şiirin ekindeki "Kibar Kız" adlı demo Ankara türküsünün güftesi dün yazdığım şiire aittir, Ruhi Kaan Birkalır tarafından bestelenmiştir. Birkalır Müzik Prodüksiyon yapımıyla yeni çıkacak olan "Yurdumun Sesleri 3" adlı albümde yer alma ihtimali vardır.
Şiirin ekindeki videoda yer alan "Sana Kanım Kaynıyor" adlı demo hicaz türkü ise Bestekar Ramazan Özyurt tarafından bestelenmiştir. Sn Ramazan Özyurt’un 120’den fazla bestesini notalarıyla birlikte bir arada topladığı kitapta bana ait olan 4 güfte ile birlikte yer almıştır. Bu eserde ayrıca Ramazan hocama jest olarak yazığım Ramazan Özyurt adlı şiirim ve kitabı için yazdığım önsöz de yer alacaktır. Kitap henüz baskı aşamasındadır ve kısa bir zaman sonra raflarda yerini alacaktır.
Şarkıyı, şiiri, türküyü hepinize armağan ediyor, hepinize iyi bayramlar diliyorum. Umarım içlerinden size hitap eden bir şeyler çıkar. Kalın sağlıcakla... :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELVEDA DEDİĞİN İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELVEDA DEDİĞİN İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım..
........................ Saygı ve selamlar...