Doğduk hayata,olduk nokta Yaşadık sonra virgül kadar Dimdik duracağız ünlem gibi Eğilme sakın,takılma soru işaretlerine Dün yalan dı, dünyayalan Şah damarı kadar yakın,varda yokta Öleceğiz en nihayetinde hepimiz Elveda hayat nokta nokta nokta nokta.........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen otururken tak diye düşer aklıma öleceğimiz gerçeği. bir kaç damla göz yaşı süzülür yanaklarımdan ki o da ne bu gerçek bir göz yaşı! sanki Allah uyan kulum dedi ve uyandım! sonunda ne kanısına vardım biliyor musunuz? Ölen yakınlarımızdan çok kendimize ağlamalıyız, doğarken zaten ağlayarak doğmuşuz, yaşarken de ağlamalıyız ama en çok kendimize. konuyu saptırdım affınıza sığınarak başarılar diliyorum.
Doğduk hayata,olduk nokta Yaşadık sonra virgül kadar Dimdik duracağız ünlem gibi Eğilme sakın,takılma soru işaretlerine Dün yalan dı, dünya yalan Şah damarı kadar yakın,varda yokta Öleceğiz en nihayetinde hepimiz Elveda hayat nokta nokta nokta nokta......... Evet üstad son durakta sözler biter olursun................ nokta nokta kutluyorum kısa ama anlamı büyük şiirinizden dolayı.
Doğduk hayata,olduk nokta Yaşadık sonra virgül kadar Dimdik duracağız ünlem gibi Eğilme sakın,takılma soru işaretlerine Dün yalan dı, dünya yalan Şah damarı kadar yakın,varda yokta Öleceğiz en nihayetinde hepimiz Elveda hayat nokta nokta nokta nokta.........
kısa ve öz hayat bu işte bir nokta yüreğine sağlık şair sevgimle
Okuyarak Beğendim ve kutlarım...
...................................... Saygı ve selamlar...