kuruluyorum şehrin karanlığına gece gözlerimi sana değdirip rengin diye giyiniyorum beyazı içsel karanlığı eritmek için sapasağlam bir sevinci kuşanıyorum şimdi diyeceksin ki …..
sırrını çözüyorum düğümünden ömür karesinden yitiyor siyahbeyaz ve arap başa bela güzelliğin için sıyrılıyorum pürüzsüz bahanenden şimdi diyeceksin ki …..
şimdi güzel olan imkansız sanılmanın yanılgısımı yada uğruna yorulmak mıdır? yani bunca soru azınlık içindeyken ve gecenin bahtına yazılıyken aşk yoku oynar mı zaman vardan ötünür mü sen şimdi diyeceksin ki …..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ DİYECEKSİN Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ DİYECEKSİN Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke diyebilse, haykırabilse..Dilinin ucunda , bir gelir bir kaçar insanın diyecekleri. Sonra...Sonra mı efendim, son pişmanlıklara oynanır ne yazıkki.. Şimdi diyorum ki...Harikaydı şiiriniz..Eee, bu kadar olur güzel...! Saygımla
Sizi burada görmenin engin mutluluğunu yaşadım! Hele hele o özgün ve nostaljik hamutlu fotoğraf; beni onlarca yıl öncesinindeki köyüme götürdü. Acı, tatlı ve çileli günler bir bir gözümün önünde geçtiler... İmgelerle ve yazın sanatları ile donatılmış şiirinizi çok beğendim!
"kuruluyorum şehrin karanlığına gece gözlerimi sana değdirip rengin diye giyiniyorum beyazı içsel karanlığı eritmek için sapasağlam bir sevinci kuşanıyorum şimdi diyeceksin ki"
Ne güzel demişsiniz. Dilinize ve beyninize sağlık... Selam, saygı ve sevgilerimle.
şimdi güzel olan imkansız sanılmanın yanılgısımı yada uğruna yorulmak mıdır? yani bunca soru azınlık içindeyken ve gecenin bahtına yazılıyken aşk yoku oynar mı zaman vardan ötünür mü sen şimdi diyeceksin ki
Bu şiirin üzerine ne denilebilir ki... Dese dese bu sevgiye teşekkür ediyorum der... Kavga etmez herhalde...
Niye bazıları ağzına geleni söyleyip rahat uyku uyurken, içine atan, sessizliğe gömülüp kendi dehlizlerinin karanlığında yapayalnız kâbuslar görmeyi seçmiştir Anlatmazlar ki bilesiniz...
Keşke diyebilse, haykırabilse..Dilinin ucunda , bir gelir bir kaçar insanın diyecekleri.
Sonra...Sonra mı efendim, son pişmanlıklara oynanır ne yazıkki..
Şimdi diyorum ki...Harikaydı şiiriniz..Eee, bu kadar olur güzel...!
Saygımla