Sensizliğe alışamadım Göğüs kafesim daralıyor sancılar düşüyor sol yanıma Suskunluklarım iç kanaması geçiriyor Bedenimde taşıyorum soğuk ve kirli yalnızlıklarımı Sararmış solmuş yüreğim Elmacık kemiklerim çıkmış Saçlarıma dolmuş aklar Şakaklarımda halkalar Yüzümde derin izler bırakan yıllar Gözümün önünden ziyan ettiğim ömrüm geçiyor Ömrümün son deminde son baharım ol…
Sensizliğe alışamadım Gecesi gündüzü yok özlemlerimin Her an Her saniye Umulmadık zamanlarda hep benimle ol Seni çok ama çok seviyorum Çatlayan dudaklarıma yağmur damlası Sevgiye aç yüreğime nimet Ruhuma nefes Damarlarıma kan Cansız bedenime can ol…
Sensizliğe alışamadım Dilim lal olmuş dudaklarım kenetlenmiş bir birine Suskunluklarım kalp krizi geçiriyor İçim zifiri karanlık geceler gibi Aydınlat içimdeki karanlıkları Doğ gecelerime ay ışığı gibi Huzur dolsun yüreğime Sırtımı yaslayacağım inandığım tek güç ol…
Sensizliğe alışamadım Baş başayım köhne yalnızlığımla Göktaşı ol çarp sakarca yüreğime Yok et gelmişi geçmişi Yeniden heyecanlanayım Unutayım her şeyi Küllerinden yeniden doğayım ateşim ol…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizliğe Alışamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizliğe Alışamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensizlige alışamadım, Küf kokulu mahsenimde yalnızım.... harika olmuş kardeşim yüregine sağlık. Kutluyorum. Cepten çok giremedigimden yorum ve okumalarımda aksamalar oldu. İns. Sonra telafi edecem. Hayırlı bayramların olsun.
Yürekten sevmişse bir kalp eğer, alışmak zordur yokluğuna.Hasretine ortaklık eden yürek kapısı yalnızca onun yokluğuna açılır.Araya zaman girer, ayrılık girer,hasret girer,özlem girer.Hâlâ bıraktığı yerde bekler bekleneni.
Değerli Mustafa abim.Tüm içtenliğimle kutlarım dizelerinizi.
Sensizliğe alışamadım Gecesi gündüzü yok özlemlerimin Her an Her saniye Umulmadık zamanlarda hep benimle ol Seni çok ama çok seviyorum Çatlayan dudaklarıma yağmur damlası Sevgiye aç yüreğime nimet Ruhuma nefes Damarlarıma kan Cansız bedenime can ol…
mukemmelllllll o guzel yuregıne saglık degerlı dostum arkadasımma MUSTAFA beyy yogun duygu yukluyduu acı huzun kutalrım sızıı saygıyla selamlarımm sızı
Böyle diyeceğinizi biliyordum hocam lakin ben şiirlerinizden her zaman keyif almışımdır. Bütün şiirler bir parçada olsa hüzün taşır. Bunu söylemek bana düşermi bilmiyorum lakin alttaki mısralarda bir kelime farklılığı var çok özür diliyorum ama belirtmek istedim Köhne kısmında ustam yalnızlık eski bir duygu olabilirmi sizce. Ellerinizden öperim beni mağzur görün sizin şiirleriniz gerçekten çok güzel. Sevgi ve saygılarımla ... Sensizliğe alışamadım Baş başayım köhne yalnızlığımla Göktaşı ol çarp sakarca yüreğime Yok et gelmişi geçmişi Yeniden heyecanlanayım Unutayım her şeyi Küllerinden yeniden doğayım ateşim ol…