Bir zamanlar, nasılda yangındım sana !.. İlk göz ağrımdın benim!.. Giderken götürdüğün,senden sonra; Bir daha boşluğunu dolduramadığım!.. Diğer yarımdın benim!..
Oysa ben, daha dün gibi hatırlıyorum!.. Elimi tutarken, kalbim duracak sanırdım !.. Göz göze gelince kızarır !.. Sevdiğimi söyleyemez Senden çok utanırdım !.. Belli etmemeye çalışsam da Sen yinede anlardın!..
Gözlerimin içine bakar,hadi söyle der gibi Tebessüm ederek ,ellerimi tutardın!.. Ben ise mahcup olur!.. Heyecandan,adımı bile unuturdum!.. O kadar çok sevmiştimki seni!.. O kadar çok,bağlanmıştım ki sana!.. Senin için ben, öl desen!.. Ah yarr ,seve seve ölürdüm!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN İÇİN ÖLÜRDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN İÇİN ÖLÜRDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arif baran kardeşim sayfamı ziyaretin için çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuza sonsuz teşekkürler syfaya davetinizi ismail bey e mi yaptiniz banamı onu çözemedim ama eger banaysa memnuniyetle ziyaret ederim kusuruma bakmayın bu güne kdar gelemediysem sizinle sitede hiç karşılaşmadığım içindir çok sağolun a.e.olun degerli kardeşim
estf dostum çok sevindim bende anında vidyo ve gifli sunumlarla sayfalarımda paylaştım :) çok teşekür ederim can dostum sesine yüreğine sağlık muhteşem yorum saygılar selamlar.
evet değerli ismail akın kardeşim sana sormadan böyle bir iş yaptim amacımda sana sürpriz yapmaktı ve aynı zamanda şiirni çok beğenmiştim ve etkilendim ve hemn yorumlamak içimden geldi anlayışın için çok teşekkürler layık olabildiysem ne mutlu bana kalemin daim olsun kardeşim a.e.ol
değerli dostum harikasın bana büyük süpriz oldu şiirimi yorumlamanızdan büyük onur duydum inanın ne yazacağımı şaşırdım her zaman derim üstad cansın can sesine o güzel yüreğine sağlık sonsuz saygılar selamlar dostum.
Tebrikler Hazarbey yorumuna ben bu niki nerden hatırlıyorum diye düşünürken sesten tanıdım kutladım yorumunuzu ve şairi selam ve dualarla hayırlı akşamlar arada sayfama ugrayıp bir güzellikte bana yapsan :)))) selam ve dualarla hayırlı akşamlar
Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu VE DÜZEN MEVCUT..
............................................ Saygı ve selamlar..