dün hasret vardı yokluğunun ardından boşluğun vardı dolmayan aklıma getirdikçe acıyla doymayan aklım vardı bir karış tüm vazgeçemediğim duygularımın esaretiyle özlem vardı içimde bir umudun gölgesinde umarsızca beklenen mutlulukların en dikenli telleriydi keskin sözlerim bomboş yolların çaresizliğinde hep bir damla yağmurla baktı gözlerim
ღ°•.♥.•°ღ
oysa ben mahşere dek seni yazmıştım gönlüme olur olmaz dediğim her şeyde sen vardın belki de her şey sendin, ta kendisiydin hükmüne yenik düştüğüm yüreğinin en naçizhane esiriydim o günlerde sihirli bir sözdün bir söğüt gölgesinde usulca esen rüzgarların dokunduğu her yerde kalbini, ellerini, bedenini, neredeyse her yerini bir şiir gibi nakış nakış işlediğimdin sen benim nefes nefese dokunduğum o gönlüne dün öyle hasrettim ki sen bilemezsin.
ღ°•.♥.•°ღ
ne geliyor aklıma biliyormusun elin elimdeyken soluduğum o havanın ve duman duman çektiğim şu sigaranın bir zehir gibi içimden yükselişini izlemişim ne habersizmişim ben ne sevmişim seni öylece sessizce nasılda geliyor aklıma zehralmışım yılları habersizce
ღ°•.♥.•°ღ
ne geliyor aklıma biliyormusun gözün gözlerime değmeden kalbini görmüştüm ben dokunup ellerine hissetmeden gönlüne aşık bir nehir geçerdi içimden aklıma geliyor da sabrıma dokunan ağırlığınla sırılsıklam olan yüreğimle, kalbinde nasılda boğulmuşum ben
akan yaşların ve yaşlanan onca yaşanmış yılların hatrına ben hala gittiğin o yerde ben hala bırakılan o umutların çaresizliğinde gittiğin o arka sokaktayım ama biliyormusun tüm beklenenlerin aksine ben artık yarını özlüyorum...... . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Sayfam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Sayfam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
akan yaşların ve yaşlanan onca yaşanmış yılların hatrına ben hala gittiğin o yerde ben hala bırakılan o umutların çaresizliğinde gittiğin o arka sokaktayım ama biliyormusun tüm beklenenlerin aksine ben artık yarını özlüyorum......
akan yaşların ve yaşlanan onca yaşanmış yılların hatrına ben hala gittiğin o yerde ben hala bırakılan o umutların çaresizliğinde gittiğin o arka sokaktayım ama biliyormusun tüm beklenenlerin aksine ben artık yarını özlüyorum...... . . . Mawish . . .
şiirinde çok güzel duygular işlemişsin. Dünü silip temiz bir sayfa açmak harika. bunu her insanoğlu uygulayamaz gerçek hayatta. hep geçmişte takılıp onun gölgesinde olduğu sürece ilerisini göremez çünküü karanlıktır. geçmişi geride bırakmak çok güzel. yaşanan tüm acıların akan gözyaşların ardından yarını özlemek ve umutların olması tarrf edilemez bir duygu.
*** YÜREKTEN KUTLUYORUM ***
ve yarınlar için size pırıl pırıl yıldızlar gönderiyorum umutlarınızı, hayallerinizi ve sevdiklerinizi aydınlatması için...
YAĞMUR DAMLASI tarafından 5/2/2015 7:26:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
YAĞMUR DAMLASI tarafından 5/2/2015 7:28:33 AM zamanında düzenlenmiştir.