(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ AYRI BİREY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ AYRI BİREY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen yara üstüne başka aşklar ektin, O aşkları filizlendirip hayat edindin! Ben yaramın üstüne tuz misali gözyaşı ektim, O yarayı kendime kalp edindim!..
hüznün fazlaca hakim olduğu başarılı bir şiir hüznün satırlarda mukim kalması temennisi ile selamlarımla
Yaranın üstüne yara açmayalım demiştin, Aramızdaki tüm sevgiyi bitirmiştin! Bir cellad misali benim ipimi çekerken, Karşıma geçip mutluluklar dilemiştin! Ayrılmıştık artık, ellerimiz ayrılmıştı birbirinden… Yoktu artık ikimiz diye bir şey, Sen ve ben, olduk birer ayrı birey! Sen yara üstüne başka aşklar ektin, O aşkları filizlendirip hayat edindin! Ben yaramın üstüne tuz misali gözyaşı ektim, O yarayı kendime kalp edindim!..
neden delice severken sevilirken hüzünler yakalar insanı ya.hep bölemidir aşklar. neden aşklarımızın kıymetini bilemez hallere düştük ki bizler. neden seven hakettiği sevgiyi saygıyı görmüyor görsede pamuk ipliği gibi zayıf kalıyor.
ve ben diliyorum allahımdan bir gönüle aşk verirsen ölümüne olsun.düşürüreceksen o düşüşten kaldırma. ve diliyorumki düşülmüş sevdalar ve yangınları en güzel duygularla mahşerlere ulaşşın.çiçeksi sevgiler değil çınarın toprağa sevdası gibi sevgiler versin rabbimiz.çınarlar toprağına olan sevdasında nice asırlar devirirler.her gönülde böyle aşklar yaşansın... ve seninde yüreğinde bir ömür sürecek bir sevda diliyorum. yüreğinde mutluluklar eksik olmasın sevgilerimle..
Yaranın üstüne yara açmayalım demiştin, Aramızdaki tüm sevgiyi bitirmiştin!................ah ah demek geldi şiiri okuduktan sonra ve kaç kez aşık olduğumu birde en çok sevdiğimi sordum kendime gidenleri kalanları diye yazdım ama bu giden kalanlar hep beni uğraştırdı nedense ha birde bir daha aşık olmayacağım dedikce aşk içinde buldum kendimi ve yıllar sonra da anladım ki her aşk geçiçidir her aşkın sonuna bir ayrılık noktalar eskisi gibi üzülmüyorum artık gelene hoşgeldim gidene güle güle gidenede gelenede allah sağlık versin diyorum ama siz benim gibi olmayın tebrik ederim saygılarımla....
Toprağımsın tarafından 2/25/2008 12:49:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
aramızdaki sevda
ah şu ayrılık var ya
tuz biberdir sevdaya
güzel şiirinizin terkisinde..selamlar.