Bir vakitler; düş kırıntıları yiyorduk gecenin sofrasında geniş zamanlar umarak hüznümüze denk... Yaralar büyütüyorduk emerek kanımızı kendi elimizde ölüyor ve gömülüyorduk içimizdeki taşsız ve fatihasız kuyulara..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kısa Kalın Cümleler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kısa Kalın Cümleler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
terazinin ağır basan kefesinde hep aynı soluk yüzü oturdukça düzenin, değişen yalnızca bütün bu akışkanlığını kaybedip ağır ağır katılaşan iyi niyetleri olacaktır insanlığın..
-kısa, yalın ve hissetirdiği duygularla bir o kadar derin bir şiir.. çok beğenerek okudum özlem hanım.. teşekkürler şiire, sonsuz saygılarımla..
volkan aksal tarafından 3/26/2015 1:32:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben teşekkür ederim özlem hanım.. ve özür dilenecek hiç bir şey yok ortada.. şiir yazmaya gelince, neredeyse hiç yazmıyorum gibi.. antolojideki kendi şiir grubuma bile dahil olmuyorum.. açıkçası yazamıyorum da.. belki böyle uzun aralar gerekiyordur bazen.. son eklediğim şiiri de bitirmem 3 ayı bulmuştu, sıradaki çok daha zaman alacağa benziyor.. :) tekrar teşekkürler, saygılarımla..