(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAZİDEKİ SEVGİLİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAZİDEKİ SEVGİLİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster Meliha ol istersen Melahat İster nimet ol istersen kabahat Ölü müsün diri mi bilmiyorum amma Mazide kaldı artık seninle olan o hayat..
Mazide kalmış olsa da bir zamanlar sevdayı yaşamış yaşatmış olmak ta güzel.hayat bu her kes ne yazık hayallerine kavuşamıyor az öz yerinde dizeler tebrikler hocam başarılarınız daim olsun saygılarımla.
o zaman şiir niye ki, bu olsa olsa ironi olmalı, çok yazardım da valla ders çalışacağım daha fazla yaşlanmadan bitireyim şu okulu...
vay arkadaş, ne bölümmüş yahu ha kolaylaştı ha kolaylaşacak derken dördüncü sınıfa gelmek üzereyim, anamı ağlattı bizim ataların edebiyat dillerini sökmek.
ama ne yalan söyleyeyim çok güzel eserler bırakmışlar.
Örneğin bu gün ilk kez okuduğum bir Nasrettin Hoca Fıkrasını hemencik aktarayım.
UYGUR METİN ÖRNEKLERİ'NDEN...
Efendi (Nasrettin Hoca) Hanımına demiş: -Şöyle bir pilav yap, tadını çıkararak yiyelim. -Allah izin verirse deseniz, demiş hanımı. -Hey akılsız kadın, sen pilavı yapıver, pilav hazır olduktan sonra, Allah'ın izin verip vermediğine bakmadan yiyemez miyiz demiş. Pilav hazır olmuş. Tabağa konulmuş. Sofraya eğilip, tam elini tabağa uzattığında, mahkemeden iki mülazim gelip "Sizi kadı çağırıyor" deyip Efendi'yi giyimini giymeye fırsat vermeden önüne düşüp apar- topar alıp götürmüşler.
Efendi'yi Mahkemeden yatsıdan sonra salıvermişler. Evine gelince, kapıyı yavaşça çalmış. Hanımı: -Kim o deyince, Efendi: -Allah izin verirse ben senin kocanım, demiş.
Hoşça ve sağlıkla kalınız, sürç-i lisan etti isek affola....
yaaa ne sanıyordun ya..orası yan gelip yatma yerimi..müdüreliğe benzemez..çalışacan tabi..oyle kolaydan öğretmen çıkmak olmaz...hepsi şaka da hayranım bu sizdeki azme..sizin başaramayacağınız şey yok..allah yolunuzu ve önünüzü açık etsin..hadi diğer taraftaki yoruma bakayım birde..kaptın yine kontenjandan maviyi..
GÖÇMEN KIZINI UNUTTUN MU YOKSA KARDEŞİM. PES Mİ ETTİRDİ SENİ .BEN SANA HEP SÖYLEDİM.UNUTSUN ARTIK KAHRAMANIN ONU.ONDAN FAYDA YOK ONA.DÖRTLÜK ÇOK ANLAMLI VE GÜZELDİ.KUTLARIM.SELAMLAR.
Mazide de kalsa unutulmaz ereye gidersen git mazi gün gelir kendini hatırlatır be usta yaşanan en kötü olay bile gelir gelir gezdiğin yerde bi anlığına olsa da Yani mai hep var saygımla
Hayırdır hocam bu büyük sevdadan nasıl olduda vaz geçtiniz Ümitsiz yaşamaktansa, olmayacak bir şeyin peşinden koşmaktansa Kadere razı gelmekte erdemdir hoşça kalın saygılar
Minos tarafından 2/25/2015 10:08:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
...................................................... Saygı ve Selamlar….