beni tarif edebilir misiniz bana mememden şefkat emzirirken oğluma
siz bayım ölebilir misiniz benim gibi ölüme gülebilir misiniz ölüp ölüp dirilebilir misiniz mesela
katilimi gölgesinden tanırım ben peşimdeki ayak sesinden tarihe kanla yazılmış adım tanrım
yaşamak bir ödülken ve sevmek bahşedilmişken insana ve dahi oğluna sebebiydim ilk kavganın aşk uğruna o gün bugündür şakağımda bir namlu adım kadın mutluyum sanmayın
beni tarif edebilir misiniz bana ya da vazgeçtim bana kendinizden bahsedin
mesela bir kuşu sevebilir misiniz benim gibi hani o öğretmişti ya kuş beyniyle size ayıbınızı örtmeyi
toprağı sevebilir misiniz mesela ya da boynu eğri dediğiniz deveyi sevebilir misiniz sabırla yaprağı eksik çiçeği
bir tırtılı mesela çıkmadan kozasından ya da bir ağacı ama baltalamadan
adım kadın dedim ya her dişi niyetine sorsam şimdi size beni nasıl bilirdiniz
neyse tamam uzatmayalım elinizdeki kanı yıkamadan geçiniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİ NASIL BİLİRDİNİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİ NASIL BİLİRDİNİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi ; kadın ve erkek yaratılırken birbirinin (biri diğerinin değil, ya da sonra yaratılan öncekinin değil, ya da güçsüz olan güçlünün değil) tamamlayıcısı olarak yaratıldılar. Bunu gözönüne almaksızın sadece şeytani boyutta düşünen ve beynini kafataslarının içinde değil, şuralarında ya da buralarında hissedenler, maalesef İNSAN özelliğinin kendilerini diğer canlılardan farklı kılan AKILLARIYLA düşünme yeteneğini kaybediyorlar... O zaman size bu ŞİKAYETNAMEYİ kaleme almak kalıyor. Yerden göğe haklısınız İNSANLIK adına feryadınızda. Tebrik ediyor saygılar sunuyorum, sorunu gözlerimize sokan güçlü kaleminize.
hayat rolünü en güzel oynama sanatıdır bu sözümle başlıyorum ve sonra ne oldu bize insanlığa duygulara ilk çağda bile intihar ve şiddet yoktu nerede kaldı sevgi saygı paylaşım ve samimi taraflarımız havadan nem kapar olduk ve hatta şiddete tapar olduk ekranlara baktığınızda ise durum çok acı şiddet olmayan bir dizi var mı aldatma kandırma dizileri rekor kırıyor nerede RÜTÜK sanki tam bir kütük yazık oluyor canlara nereye baksan şiddet nereye baksan acı ve hatta şeytanın bile aklına gelmeyen cinsten şiddete ve savaşa karşı olan biri olarak ne ağaçlarımızı koruduk ne de kadınlarımızı bacılarımız ikisi de bir zaten Yunan Mitolojisine göre ağaç kadın demek kadın ağaç çatalı olmayan ağaç yoktur der kitaplar böyle yazıyor ha bu karmaşanın içinde ahde vefalı dürüst samimi saf duygular taşıyan insanlarda şaibe altında kalıyor kurunun yanında yaşta yanar diyerek ha bu sözü katılmıyorum korumak büyütmek sevmek gerek saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 2/21/2015 11:46:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
iyi geceler