Tın tın tın Rüyalarımın sayacı Tın Tın Tın Kalbimden atıyor notaları İki dem çevirip sıcacık, köpüğü üstünde şiir içmek varken Ahkâm kesen erguvanlar niye?...
Eski maziyi açmak niye?...
Tin tin tin Altın yelpaze Tin Tin Tin Sesler orkestrası Bambaşka bir ülkenin suyu bu portrenin içindeki Ne olduğu belirsiz tatlar peşinde Buruk bir dudak izinde...
Çın çın çın Havanın rimelleri akmış Çın Çın Çın Quasimodonun yası bu çalan Kara İncilerin el sallaması turkuazların ardından Gidişine zar sallamak Ömür boyu mapus kalmak yokluğuna...
Ses ardında...
Sus sus sus Bu bir müzik kutusu Sus Sus Sus Eğil önünde kulaklarını ver Noktalar bile böyle ağlatırken seni Sevdalanmamak niye mavilere Ne bu cesaret kanını kinleştiren...
Hadi al pılını pırtını geldiğin yerlerden Bir odam boşaldı kalbimin içine Çevir kolunu müzik kutusunun Çevrildikçe aksın sana temiz gözyaşlarım Yıka, pakla odanı sonra, bir de çay yap en demlisinden Müzikten akan gözyaşlarımın çayını iç serin serin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müzik Kutusu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müzik Kutusu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim