KIZ: Selam kanka derdim var bir çare bulur musun? Derdim bana göredir deyip kaybolur musun?
OĞLAN: Söylemem öyle bir şey değil miyiz ki kanka Ama kazanç isterim bilirsin gönlüm banka?
KIZ: Herkesin aşığı var artık utanıyorum On beşimde yalnızım bir seni tanıyorum Arkadaşlar gezerken inan kıskanıyorum Hasedimden hırsımdan her sefer yanıyorum. Gerçek değilse bile olur musun sevgilim? Ben de mutlu olayım yalan söylesin dilim.
OĞLAN: Bu ne biçim sorudur tamam yavrum ne demek Bir kız kapmışım yine hem de vermeden emek Elimde çok olsa da reddedilmez bu yemek Bedava olsun yeter yerim kurtlu mercimek. Sevgilin oldum bile duyur netten herkese Sen duyma bu sözümü “ Bir kuş koydum kafese”
KIZ: İşitin arkadaşlar göklerde uçuyorum Âşık oldum ben yine mutluluk saçıyorum Ders düşünen salakla aramı açıyorum Çok yakında bekleyin Mersin’e kaçıyorum. Bana öyle söyledi hazırmış yüzüğüm de Çözülmüş tüm sorunlar çözülmüş bu düğüm de.
OĞLAN: Daha annem bilmiyor kızım bu ne acele Biraz yavaş gidelim susadın mı ecele Çaresine bakarız bir yanıma gel hele Öper sever koklarım tutuşuruz el ele. Eve gelin olur mu netten bulunan kızdan İnan biraz tırsıdım senin yaptığın hızdan.
KIZ: Yapma böyle ne olur gerçekten oldum âşık Herkes önümde engel aklım karma karışık Biz sevdalı çiçeğiz duvardaki sarmaşık Ayrılmak haram olur sen çatalsın ben kaşık. Yan yana durmalıyız bir evde bir masa da Geleceğim yanına bir sonu olmasa da.
OĞLAN: Git kızım be başımdan almaz seni bu hane Annem babam istemez bulurlar bir bahane Sorumluluk alamam öpmek sevmek şahane İyilik edem dedim git başımdan divane. Oltanın ucundaki sersem balık gibisin Kadınlık gurur işi sen onların dibisin.
ŞAİR: Bulursan bir sevgili internet ortamında Gitmez başından hüsran çilen derdin gamında Namus lekesi kalır saçın her tutamında Değer görmez bir defa sunduğun ikramın da. Yaşınız daha küçük akıllı olun kızlar Yüzünüze vururlar o gün kalbiniz sızlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNTERNETİN GENÇ ÂŞIKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNTERNETİN GENÇ ÂŞIKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizi yürekten kutluyorum. Kaleminize, yüreğinize ve hayatı gören gözünüze sağlık. Bu günleri öyle güzel anlatmışsınız ki, adeta resmetmişsiniz üstat...
......))) ne deyim okurken düşündüren dizeler hakikatin anlatımıydı Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğin var olsun ______________________________________Saygılar selamlar
erkekler başka, kızlar başka şey bekler sevgili olmaktan. Bu ikisinin şeytanlarının farklı olmasından değil, kızların daha edepli düşünmesindendir. Erkaklerde kız olsun da ne olursa olsun hesabı. Ve kızları sevmek değil, avlamak isterler, çantada keklik gibi.. Aman kızlar akıllı olun, bu şiir sözünü dinleyin şairin..
ŞAİR: Bulursan bir sevgili internet ortamında Gitmez başından hüsran çilen derdin gamında Namus lekesi kalır saçın her tutamında Değer görmez bir defa sunduğun ikramın da. Yaşınız daha küçük akıllı olun kızlar Yüzünüze vururlar o gün kalbiniz sızlar.
Ben bu şairin yüreğinden öperim canım benim Gerçekleri yazan dizlerini kutlarım ki sanal mı aşk dükkanımı yalancı banka mı dünya karartan mı say istediğini tebrikler canım...:)
Traji komik, düşündüren düşündürürken de öğütleyen harika tesbitlerle donatılmış oku- nası vede dersler çıkarılası bir eser okudum değerli sayfanızda...
Sizi vede eserinizi dersler alarak kutlar tebriklerimi iletirim dost kalem aynı zamanda hocam..
Selam vede muhabbetle Allaha emanet ol..yudumyunus
Bu günleri öyle güzel anlatmışsınız ki, adeta resmetmişsiniz üstat...